آرسنال 2 - چلسی 1؛ اولین جام معتبر برای آرتتا

به گزارش مجله فضای وب، آرسنال با شکست چلسی در فینال جام حذفی انگلیس قهرمان شد و میکل آرتتا به عنوان سرمربی این تیم به نخستین جامش را کسب کرد.

آرسنال 2 - چلسی 1؛ اولین جام معتبر برای آرتتا

به گزارش خبرنگاران، فینال جام حذفی انگلیس امشب در استادیوم ومبلی و میان تیم های آرسنال و چلسی برگزار گردید که در انتها 90 دقیقه با فزونی توپچی ها به انتها رسید.

در این ملاقات چلسی بازی را بهتر شروع کرد و از همان دقایق شروعین توپ و میدان را در اختیار داشت و پیروز شد در دقیقه 5 به گل فزونی برسد. کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی چلسی پیروز شد روی همکاری عالی با ژیرو دروازه آرسنال را باز کند و تیمش را پیش بیندازد.

پس از این گل آرسنال به خود آمد و برای جبران نتیجه پیش کشید و در دقیقه 28 پیروز به زدن گل مساوی شد. باخطای آزپلیکوئتا کاپیتان چلسی روی پیرامریک اوبامیانگ مهاجم گلزن آرسنال داور نقطه پنالتی رانشان داد و همین مهاجم گل اول آرسنال را به ثمر رساند.

دو تیم در نیمه نخست به نتیجه تساوی رضایت دادند تا برنده و قهرمان جام حذفی در نیمه دوم معین گردد.

در نیمه دوم آرسنال بازی خوبی به نمایش گذاشت و پیروز شد در دقیقه 67 روی نبوغ اوبامیانگ به گل دوم دست پیدا کند. این بازیکن با دریبل مدافع چلسی و یک ضبه استثنایی چیپ گل دوم را درون دروازه حریه حای داد تا ارسنال بوی جام رت حس کند.

پس از این گل بازی نسبتاً خشن دنبال شد و در دقیقه 73 کواچیچ از چلسی با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد تا کار شاگردان لمپارد برای جبران نتیجه سخت گردد.

در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا ضمن قهرمانی آرسنال در این رقابت ها، این تیم به لیگ اروپا نیز راه یابد.

در این ملاقات سه بازیکن چلسی، آزپلیکویتا، پولیسیچ و پدرو هم مصدوم شدند و با مصدومیت زمین بازی را ترک کردند که این موضوع نیز در شکست آبی های لندن سهم زیادی داشت.

با این قهرمانی آرسنال به 14 جام همچنان پرافتخارترین تیم این رقابت ها ماند و دست نیافتنی تر شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1139

به "آرسنال 2 - چلسی 1؛ اولین جام معتبر برای آرتتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرسنال 2 - چلسی 1؛ اولین جام معتبر برای آرتتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید