سولسشایر خواستار جذب فوری سانچو شد

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی نروژی شیاطین سرخ می خواهد هافبک نفوذی بوروسیا دورتموند هرچه سریع تر به ترکیب تیم تحت هدایتش اضافه گردد.

سولسشایر خواستار جذب فوری سانچو شد

به گزارش خبرنگاران، یکی از اهداف اصلی منچستریونایتد برای نقل وانتقالات تابستانی، جیدون سانچوست، بازیکنی که گفته می گردد او هم تمایل زیادی برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ دارد. اولگنار سولسشایر که پیروز شده منچستریونایتد را متحول کند و این تیم را به عنوان سومی لیگ برتر رساند، میخواهد با تقویت تیمش، فصل آینده تیمی قدرتمند را روانه مسابقات مختلف از جمله لیگ قهرمانان اروپا کند.

شبکه تلویزیونی اسکای اسپورت اکنون خبر می دهد که سولسشایر از مدیران باشگاه منچستریونایتد خواسته است تا انتقال جیدون سانچو به اولدترافورد را هر چه سریع تر عملی نمایند. آخرین پیشنهاد منچستریونایتد به بوروسیا دورتموند به منظور به خدمت دریافت جیدون سانچو 80 میلیون پوند بوده است، این در حالی است که دورتموند روی این هافبک انگلیسی 100 میلیون پوند قیمت گذاشته است.

نشریه آلمانی بیلد اخیراً اعلام نموده بود مسئولان باشگاه دورتموند با سانچو در سال 2018 توافقی داشته اند که در صورتی که این بازیکن در سال 2020 پیشنهاد مناسبی داشته باشد، بتواند سیگنال ایدوناپارک را ترک کند.

هافبک تیم ملی انگلیس که بین سال های 2015 تا 2017 در رده های پایه برای منچسترسیتی بازی می کرد، در سال 2017 در ازای هشت میلیون پوند به بوروسیا دورتموند پیوست و پس از حضوری کوتاه مدت در تیم دوم زردپوشان وستفالن بلافاصله در همان سال به تیم اول دورتموند راه یافت.

جیدون سانچو که تا سال 2022 تحت قرارداد دورتموند است و مورد توجه باشگاه های دیگری همچون چلسی، بارسلونا و رئال مادرید هم قرار گرفته است، این فصل در 44 بازی، آمار 20 گل زده و 20 پاس گل را از خود بر جای گذاشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1134

به "سولسشایر خواستار جذب فوری سانچو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر خواستار جذب فوری سانچو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید