شروع کاشت 1500 درخت و گیاهان دارویی در دانشگاه ارومیه خبرنگاران

به گزارش مجله فضای وب، با حضور رئیس و مدیران دانشگاه ارومیه طرح کاشت 1500 نهال درخت کم آب بر و 8 هزار بوته گیاهان دارویی در دانشگاه همزمان با هفته منابع طبیعی شروع شد.

شروع کاشت 1500 درخت و گیاهان دارویی در دانشگاه ارومیه خبرنگاران

به گزارش دانشگاه خبرنگاران، با حضور رئیس و مدیران دانشگاه ارومیه طرح کاشت 1500 نهال درخت کم آب بر و 8 هزار بوته گیاهان دارویی در راستانی اصلاح پوشش فضای سبز این دانشگاه همزمان با هفته منابع طبیعی شروع شد.

حب نقی رییس دانشگاه ارومیه در این مراسم بعد از غرس یک نهال گفت: با توجه به عوض شدن اب و هوای کره زمین و کم آب شدن اقلیم ها، دانشگاه به عنوان الگو در جامعه و با توجه به مسئولیت اجتماعی خود باید برای تغییر پوشش گیاهی فضا های سبز منطقه پیشرو باشد.

رئیس دانشگاه ارومیه ادامه داد: به همین جهت دانشگاه طرح اصلاح فضای سبز خود را که شامل کاشت 1500 نهال درخت کم آب بر و 8 هزار بوته گیاهان دارویی است را شروع می نمایند.

وی ضمن تشکر از عبدی سرای مدیریت پشتیبانی دانشگاه و همکاران ایشان گفت: مدیریت جدید پشتیبانی دانشگاه در این مدت کوتاه اقدامات خوبی در اصلاح فضا های سبز دانشگاه و سایر بخش های مرتبط انجام داده است.

اکبر عبدی سرای، مدیر پشتیبانی دانشگاه ارومیه نیز در این مراسم گفت: با نظر و هدایت 4 نفر از اعضای هیات علمی دانشکده کشاورزی دانشگاه ارومیه نزدیک 1500 نهال درخت های کم آب بر از جمله انواع انواع درخت کاج، سرو، افرا و زبان گنجشک در سطح دانشگاه کاشته خواهد شد.

وی گفت: همچنین زیر نظر رحیمی عضو هیئت علمی دانشگاه ارومیه تعداد 8 هزار بوته گیاهان دارویی نیز در سطح دانشگاه جمعا به وسعت ده هکتار کاشته خواهد شد.منابع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1516

به "شروع کاشت 1500 درخت و گیاهان دارویی در دانشگاه ارومیه خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "شروع کاشت 1500 درخت و گیاهان دارویی در دانشگاه ارومیه خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع کاشت 1500 درخت و گیاهان دارویی در دانشگاه ارومیه خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید