اتفاق خوب برای پرسپولیس؛ استارت در حد قهرمانی

به گزارش مجله فضای وب، پرسپولیس با غلبه بر فولاد جمع امتیازات خود را در این فصل به عدد 10 رساند و پس از سپاهان در رده دوم جدول قرار گرفت. این عملکرد کارنامه خوبی برای پرسپولیس در شروع لیگ است. تجربه نشان داده که شروع خوب لیگ می تواند برای قهرمانی در خاتمه فصل کمک کند.

اتفاق خوب برای پرسپولیس؛ استارت در حد قهرمانی

چهارمین تجربه دو رقمی در هفته چهارم

این چهارمین باری است که پرسپولیس در سرانجام هفته چهارم حداقل 10 امتیاز کسب کرده است. اولین بار پرسپولیس در لیگ هفتم بود که چنین آماری را ثبت کرد. این تیم با افشین قطبی در هر 4 بازی نخست به پیروزی دست یافت. تجربه ای که پس از آن هرگز پیروز به تکرار آن نشد. پرسپولیس در لیگ های شانزدهم و هفدهم با برانکو ایوانکوویچ در سرانجام هفته چهارم، 10 امتیازی بود و به 3 برد و یک تساوی دست یافته بود. استارت این فصل سرخ پوشان، بهترین آغاز این تیم با یحیی گل محمدی است. پرسپولیس در این دوره عملکردی مشابه لیگ های شانزدهم و هفدهم داشته است با این تفاوت که تفاضل گل این فصل از لیگ شانزدهم بهتر و از لیگ هفدهم ضعیف تر است و با این اوصاف آغاز این دوره پرسپولیس، سومین آغاز خوب این تیم در تاریخ لیگ برتر است.

آغاز خوب کلید قهرمانی پرسپولیس

در ادوار قبلی که پرسپولیس با چنین آماری لیگ را آغاز کرده بود در نهایت به قهرمانی رسید. این تیم در لیگ های هفتم، شانزدهم و هفدهم فاتح مسابقات شد و خوش بین است که این فصل دوباره این اتفاق برای پرسپولیس رخ بدهد. شرایط این فصل، اما با فصول اشاره شده یک تفاوت عمده دارد. پرسپولیس در تجارب گذشته در سرانجام هفته چهارم صدرنشین لیگ بود و این صدرنشینی در سرانجام فصل منجر به قهرمانی شد، ولی در این دوره رقیبی بسیار قدرتمند به نام سپاهان دارد که این تیم استارتی بهتر از پرسپولیس داشته و در همان ابتدای فصل 2 امتیاز بیشتر از رقیب سرخپوش اندوخته و پرسپولیس برای قهرمانی باید چشم انتظار لغزش سپاهان باشد. به جز سپاهان هم مدعیان مطرحی نظیر استقلال، گل گهر، تراکتور و ... هم می توانند سرنوشت جام را تغییر دهند.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2271

به "اتفاق خوب برای پرسپولیس؛ استارت در حد قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاق خوب برای پرسپولیس؛ استارت در حد قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید