نمی خواهم دل پرسپولیسی ها را خالی کنم اما ... ، با این تیم حرفی برای گفتن نداریم ، عبدی را هم به رقیب فروختند

به گزارش مجله فضای وب، مرتضی فنونی زاده معتقد است استرس باعث شده بود تا مهدی عبدی عملکرد خوبی در پرسپولیس نداشته باشد.

نمی خواهم دل پرسپولیسی ها را خالی کنم اما ... ، با این تیم حرفی برای گفتن نداریم ، عبدی را هم به رقیب فروختند

به گزارش خبرنگاران، مرتضی فنونی زاده در حاشیه بازی محبت آمیز پیشکسوتان پرسپولیس و منتخب کانون اصلاح و تربیت گفت: بنا به دستور اکید حمید استیلی ما خدمت این عزیزان در کانون اصلاح و تربیت رسیدیم. امیدوارم این بچه ها تا یکی دو ماه دیگر بروند. حیف است؛ این بچه ها زیر 18 سال هستند. یک بازی محبت آمیز نمادین انجام دادیم. این بچه ها هم شادمان می شوند که اسطوره های فوتبال را می بینند و مقابل آنها بازی می نمایند.

او ادامه داد: ما با رئیس کانون هم صحبت کردیم که 3 تا 5 ماه به جای مانده این جوان ها را به خاطر پرسپولیس ببخشند و ایشان هم قبول کردند و گفتند به خاطر پرسپولیس سه ماه به همه تخفیف می دهیم. مهم این است که این عزیزان اصلاح شوند. مدیران زحمت می کشند و برای این بچه ها برنامه های فرهنگی و ورزشی تدارک دیده اند تا در این مدت از شرارت و ناهنجاری های اجتماعی دور شوند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد این تیم در ملاقات با تراکتور گفت: دست بچه ها درد نکند. من در بازی اول هم گفتم با توجه به اینکه در لیگ حرفه ای مسابقات فرسایشی است، سه امتیاز را عشق است ولی اصلا خوب بازی نکردیم. اما بازی دوم، جزو برترین بازی های ده سال اخیر پرسپولیس بود، به خصوص در فاز دفاعی. به هر حال زمان همه چیز را ثابت خواهد نمود. الان طرفداران فکر می نمایند که ما مهاجم نداریم و آقا یحیی مهدی را هم که به تیم رقیب فروخت.

اوبا تاکید بر اینکه مخالف انتقال مهدی عبدی با تراکتور بود، بیان کرد: تراکتور هم تیم دوم من است اما من به هیچ وجه موافق نبودم. مهدی برای این تیم زحمت کشیده است. او ما را به عروسی اش دعوت کرد و همانجا به او گفتم مهدی، خیلی با شک و تردید در زمین بازی می کنی. آن موقع فیکس بود و گفت من مدام نگاه می کنم که چه زمانی من را تعویض می نمایند. گفتم اینطور نباش؛ همواره برترین مهاجمان آسیا برای استقلال و پرسپولیس بوده است. تو وارد زمین که می شوی، صلابت و قداست خودت را حفظ کن و همانطور که در باشگاه های آسیا و دربی برای ما گل های مهمی زده ای، پیروز باشی. آن موقع بچه بود و می گفت هر چقدر نگاه می کنم فقط در پی این هستم که یکی بیاید جای من. بالاخره استرس و نگرانی باعث می شد که این بچه نتواند کار کند. به نظر من با توجه به اینکه کمبود مهاجم داشتیم، مهدی باید می ماند. به هر حال این تصمیم آقا گل محمدی بود و برای او آرزوی پیروزیت می کنم و مطمئنم در تراکتور به مدارج بالا می رسد.

او در مورد حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شرح داد: من نمی خواهم دل طرفداران را خالی کنم اما در آسیا با این تیم حرفی برای گفتن نداریم؛ مگر اینکه آن سلاح مخفی ما که غیرت و تعصب است، تاثیری بگذارد. ما در داخل مشکل نداریم اما در آسیا چرا. عربستانی ها برترین بازیکن جهان و کاپیتان رئال مادرید را جذب نموده اند و فقط مسی مانده که شاید به احتمال زیاد او هم بیاید. حتی شنیده اید که گفته اند قهرمان عربستان به اروپا برود؛ شاید این کار را هم بنمایند. ما همواره ابتدای مسابقات آسیایی خوب بازی نموده ایم و حتی فینافهرست هم بودیم اما با این تیم، بضاعت کمی داریم و مهاجم هدف نداریم. الان هم آقای گل محمدی دنبال یک مهاجم هدف است اما فهرست مان هم پر شده و بازیکن خاصی هم نیست. در هر صورت انشالله که پیروز باشند.

بازیکن سال های دور پرسپولیس درباره حضور بهروز رهبری فرد در بازی محبت آمیز امروز گفت: بهروز آمده و الان به او گفتم گل و شیرینی کو؟ آقا بهروز حرف ندارد کاپیتان پرسپولیس بوده است. انشالله همواره پیروز باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1402 بروزرسانی: 31 مرداد 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2268

به "نمی خواهم دل پرسپولیسی ها را خالی کنم اما ... ، با این تیم حرفی برای گفتن نداریم ، عبدی را هم به رقیب فروختند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمی خواهم دل پرسپولیسی ها را خالی کنم اما ... ، با این تیم حرفی برای گفتن نداریم ، عبدی را هم به رقیب فروختند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید