احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خبرنگاران

به گزارش مجله فضای وب، دو تیم استقلال و پرسپولیس نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا محتمل است در آسیا باهم روبه رو شوند.

احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در 4 حالت از 6 حالت ممکنی که استقلال به عنوان تیم دوم و پرسپولیس به عنوان سرگروه راهی مرحله بعد ACL شوند، شاهد یک دربی آسیایی خواهیم بود.

با فرض صعود استقلال به عنوان تیم دوم و پرسپولیس به عنوان تیم اول، در احتمالات در نظر گرفته شده برای صعود تیم های دوم، اگر سه تیم رجحان که با ایستادن در صندلی دوم به مرحله بعد صعود می نمایند از گروه های A,B,C باشند، آنگاه استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با هم ملاقات می نمایند. همچنین در سه حالت دیگر، اگر تیم های دومی که از گروه خود صعود می نمایند از گروه های A,C,D و یا از گروه های B,C,D و یا از گروه های C,D,E باشند، در آن حالت باز هم شاهد تقابل استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.

البته حالت دیگری نیز وجود دارد که استقلال در گروه خود به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد گردد و پرسپولیس نیز در گروه E به عنوان یکی از تیم های برتر دوم راهی مرحله بعد گردد، در آن صورت و با دو حالت ممکن نیز بازهم شاهد رویارویی تیم های عظیم پایتخت خواهیم بود. با فرض صعود استقلال به عنوان تیم نخست گروه C، اگر تیم های برتر دوم از گروه های B,C,E و یا از گروه های B,D,E باشند، استقلال و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی با هم روبرو می شوند.

حالت تقابل دیگر این است که هم استقلال و هم پرسپولیس در گروه های خود به عنوان تیم نخست به مرحله بعد صعود نمایند که در آن صورت اگر آن 3 تیم رجحان که در گروه هایشان دوم شده اند، از گروه های A,C,E باشند، در آن حالت بازهم استقلال و پرسپولیس با وجود صعود به عنوان تیم های اول گروه هایشان، به مصاف هم خواهند رفت که در آن صورت شاگردان گل محمدی میزبان آن بازی خواهند بود.

تنها حالتی که استقلال و پرسپولیس تحت هیچ شرایطی با یکدیگر روبرو نمی شوند این است که هر دو به عنوان تیم های دوم از گروه خود به مرحله بعد صعود نمایند که در این حالت شاهد برگزاری دربی پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا نخواهیم بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1565

به "احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خبرنگاران" امتیاز دهید

1 کاربر به "احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خبرنگاران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید