استفاده بهینه از فضای مجازی، نیازمند بسترسازی است

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/اردبیل مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: استفاده بهینه از فضای مجازی، نیازمند بسترسازی و آموزش های ضروری است.

استفاده بهینه از فضای مجازی، نیازمند بسترسازی است

رضوان باقلاچی 12 بهمن در نخستین جلسه کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی با بیان این مطلب افزود: در واقع برای استفاده بهینه از ظرفیت های فضای مجازی نیازمند سواد صحیح در این مقوله هستیم و باید برنامه ریزی های لازم، محتوادهی و فرهنگ سازی دراین خصوص انجام گردد.

وی افزود: سالیان سال است بحث فضای مجازی و ساماندهی این فضا، دغدغه مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل هم گفت: فضای مجازی اگرچه، عرصه ای نوظهور است ولی توانسته است ابعاد مختلف زندگی بشری را مورد تأثیر خود قرار دهد و به نوعی به فضای حقیقی انسان ها تبدیل شده است.

عبدالله بحرالعلومی افزود: فضای مجازی در کنار تهدیدهایی که دارد، عرصه فرصت ها نیز است که برای بهره مندی از این فرصت ها، نیازمند منسجم کردن و مدیریت این عرصه هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: تشکیل کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی، باعث ساماندهی، برنامه ریزی و هدف گذاری صحیح در نهضت فراوری محتوای فرهنگی و توجه به شتاب دهنده های بومی و منطقه ای و ملی در حوزه های فرهنگی و هنری خواهد شد.

وی بر لزوم هم افزایی و توسعه ظرفیت های استانی برای توسعه و توسعه و تعمیق محتوا و خدمات فرهنگی و هنری ایرانی اسلامیِ سالم، مفید و ایمن در فضای مجازی تاکید نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1970

به "استفاده بهینه از فضای مجازی، نیازمند بسترسازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده بهینه از فضای مجازی، نیازمند بسترسازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید