اعزام 4 فروند هواپیمای شناسایی و 135 نیروی پشتیبانی ایتالیایی به عراق

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: ایتالیا چهار فروند هواپیمای شناسایی مدل تورنادو را برای شرکت در ماموریت های شناسایی داعش، به عراق می فرستد.

اعزام 4 فروند هواپیمای شناسایی و 135 نیروی پشتیبانی ایتالیایی به عراق

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری دیفنس نیوز، ایتالیا قرار است چهار فروند هواپیمای تورنادو را برای شرکت در عملیات های ائتلاف علیه داعش، به عراق بفرستند.

این خبر به نقل از سخنگوی وزارت دفاع ایتالیا منتشر شده است؛ بر این اساس، هواپیماهای تورنادو که در پایگاه هوایی احمد الجابر در کویت مستقر خوهند شد، برای انجام ماموریت های شناسایی مورد استفاده قرار می گیرند.

روبرتا پینوتی وزیر دفاع ایتالیا در نامه ای به مجلس این کشور اعلام نموده است که این هواپیماها همراه با 135 کارمند پشتیبانی به عراق اعزام می شوند؛ پینوتی همچنین اعلام نموده است که ایتالیا همچنین در حال اعزام تعدادی تسلیحات ضد تانک Folgore به عراق است که پیشتر توسط ارتش ایتالیا مورد استفاده قرار گرفته است.

دولت ایتالیا در اکتبر امسال نیز از شرکت یک هواپیمای سوخت رسان مدل 767 و دو پهپاد غیر مسلح مدل پریدیتور در عملیات ها علیه شبه نظامیان داعش در عراق به همراه اعزام 280 مربی آموزشی اطلاع داد.

این کشور در ماه سپتامبر امسال نیز یک هواپیمای سوپر هرکولس مدل C-130J را برای جابه جایی و حمل و نقل به اربیل عراق فرستاد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 450

به "اعزام 4 فروند هواپیمای شناسایی و 135 نیروی پشتیبانی ایتالیایی به عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 4 فروند هواپیمای شناسایی و 135 نیروی پشتیبانی ایتالیایی به عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید