اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نمی زنند

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران/خراسان جنوبی دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی از اعمال محدودیت برای واجدین شرایط تزریق واکسن کرونا که از آن خودداری می نمایند اطلاع داد.

اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نمی زنند

غلامرضا شریف زاده، امروز آدینه 19 شهریور به رسانه های گروهی گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت بعد از اتمام واکسیناسیون، برای واجدین شرایط تزریق واکسن کرونا که واکسن را دریافت ننموده اند محدودیت هایی اعمال می گردد.

به گزارش خبرنگاران، وی ادامه داد: به محض اینکه واکسیناسیون کرونا در استان به خاتمه برسد محدودیت هایی مانند استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی برای کسانی که از تزریق واکسن کرونا خودداری نموده اند اعمال می گردد.

شریف زاده اظهار کرد: همه افرادی که می توانند واکسن کرونا را دریافت نمایند حتما برای تزریق این واکسن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه نمایند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دو هفته پس از کاهش موارد کرونا مثبت بستری شاهد کاهش موارد مرگ و میر خواهیم بود توضیح داد: موارد کرونا مثبت بستری در بخش مراقبت های ویژه نسبت به هفته گذشته 12.5 درصد کاهش پیدا نموده است.

وی ادامه داد: هفته آینده تعداد موارد مرگ و میر ناشی از کرونا در استان به شدت کاهش می یابد.

شریف زاده اعلام کرد: از ابتدای آغاز واکسیناسیون 437 هزار و 442 دوز واکسن وارد استان شده است که تا روز گذشته 360 هزار و 824 دوز به گروه های هدف تزریق شده است.

شریف زاده گفت: تا به امروز 82.5 درصد از واکسن های تحویل گرفته شده تزریق شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 شهریور 1400 بروزرسانی: 20 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1778

به "اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نمی زنند" امتیاز دهید

1 کاربر به "اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نمی زنند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت برای افرادی که واکسن نمی زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید