انتقاد باشگاه شهر خودرو از میزبانی قطری ها

به گزارش مجله فضای وب، قائم مقام باشگاه شهر خودرو خراسان گفت: متاسفانه تیم های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا شرایط سختی را تجربه می نمایند و این شرایط بسیار ناراحت نماینده است.

انتقاد باشگاه شهر خودرو از میزبانی قطری ها

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت رسمی باشگاه شهر خودرو خراسان، وحید علیپور درباره میزبانی کشور قطر از این مرحله مسابقات باشگاه آسیا گفت: همه ما بر شرایط ویژه کرونایی که بر همه چیز حاکم شده واقفیم، اما تصور ما این است که قطری ها برای جام جهانی 2022 میزبانی این بازی ها را قبول کردند تا خودشان را تست بزنند و البته اینجا را تبدیل به آزمایشگاه خود نموده اند.

قائم مقام باشگاه شهر خودرو ادامه داد: امکاناتی که در هتل محل استقرار ما و 3 باشگاه ایرانی دیگر وجود دارد به هیچ وجه قابل قبول نیست و البته خدمات هتلی و ترانسفر تیم ها نیز بسیار ضعیف است. نمی دانیم AFC چگونه بر این شرایط نظارت دارد، چرا که ما چند نامه اعتراض ارسال نموده ایم و کسی جوابگو نبوده و خدمات و امکانات نیز تغییری ننموده است.

وی بیان کرد: کیفیت زمین های تمرینی نیز ظاهرش خوب است اما متاسفانه از نظر فنی زمین ها چندان مناسب نیست. توقع داشتیم از فدراسیون فوتبال خودمان حداقل بازرسی وجود داشت و در این هتل می آمدند و شرایط را بازدید می کردند اما متاسفانه این اقدام هم انجام نشده است.

علیپور گفت: فشار AFC هر روز بر فوتبال ایران بیشتر می گردد و این به هیچ وجه خوب نیست. روزی قدرت فوتبال آسیا بودیم اما با شرایط فعلی و اقدامات عجیب AFC در قبال فوتبال ایران متوجه می شویم که گویا دامنه این محدودیت ها برای فوتبال ایران در آینده نیز بیشتر خواهد شد و ممکن است به فوتبال ملی هم برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1121

به "انتقاد باشگاه شهر خودرو از میزبانی قطری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد باشگاه شهر خودرو از میزبانی قطری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید