اون به روسیه می رود

به گزارش مجله فضای وب، تلویزیون دولتی ژاپن خاطرنشان کرد تحولات در ولادی وستوک روسیه و دیگر منابع خبری نشان می دهد احتمالا کیم جونگ اون رهبر کره شمالی برای ملاقات با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه، هفته آینده به این منطقه سفر خواهد نمود.

اون به روسیه می رود

ان.اچ.کی روز پنجشنبه گزارش کرد دفتر ریاست جمهوری روسیه و منابع دیپلماتیک هم به این رسانه گفته اند مقاماتی از این دفتر و مقامات ارشد کره شمالی پیشتر در همین ماه از ولادی وستوک دیدن نموده اند.

این منابع گفته اند به دلیل سفر یک هیات خارجی به ولادی وستوک کلاس های دانشگاهی که پیش از این میزبان کنفرانس های بین المللی مهمی بوده است از روز 24 ماه آوریل به مدت دو روز معلق خواهند شد.

از سوی دیگر معین شده است ایر کوریو هواپیمایی دولتی کره شمالی، پروازی خارج از برنامه به مقصد ولادی وستوک در روز 23 ماه آوریل انجام خواهد داد.

قرار است پوتین برای شرکت در یک اجلاس بین المللی از روز 25 آوریل در پکن باشد ناظران معتقدند که سفر احتمالی کیم به روسیه ممکن است پیش از تاریخ مذکور صورت گیرد.

ناظران همچنین می گویند کیم خواستار تعمیق روابط با پوتین است که گفته کشورها باید کاهش تحریم ها بر کره شمالی را مد نظر قرار دهند.

این ناظران همچنین معتقدند که پوتین می خواهد روسیه در مذاکرات غیرهسته ای شدن کره شمالی نقش بیشتری را ایفا نماید.

در صورتی که سفر رهبر کره شمالی به روسیه تحقق یابد این نخستین سفر کیم به روسیه خواهد بود. ، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 179

به "اون به روسیه می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اون به روسیه می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید