ایزدپناه: بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند، ملی پوشان بسکتبال تحت فشار زیادی هستند

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال گفت: وقتی پرتاب های بازیکنان تیم ملی ایران به سبد نمی رسد یعنی از نظر بدنی کم آورده اند.

ایزدپناه: بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند، ملی پوشان بسکتبال تحت فشار زیادی هستند

محمد ایزدپناه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شکست 83 بر 81 تیم ملی بسکتبال ایران مقابل پورتوریکو در جام جهانی 2019 گفت: از دیدن دقایق انتهای این بازی و نتیجه آن واقعاً اذیت شدم. تیم ملی بازی را خوب آغاز کرد و دفاع خوب و حملات هماهنگی را نمایش گذاشت.

ایزدپناه ادامه داد: بازیکنان در نیمه دوم اما از نظر فیزیکی کم آوردند و خسته شدند. در اواخر کوارتر چهارم، می شد خستگی مفرط را در بازیکنان ایران دید. وقتی پرتاب های بازیکنان به سبد نمی رسد یعنی از نظر بدنی کم آورده اند. بازیکنان باید در اواخر بازی، توپ را حفظ می کردند. بازیکنان زحمت زیادی کشدند و شرایط برای پیروزی مهیا بود اما آنها بازی برده را باختند.

وی در خصوص گروه ایران در جام جهانی گفت: پورتوریکو نشان داد که تیم خوبی است. تکلیف اسپانیا هم که معین است، این تیم برای قهرمانی کوشش می نماید. تونس هم تیم بدی نیست. تیم ملی ایران پس از شکست مقابل پورتوریکو، تحت فشار زیادی واقع شده است و ریکاوری روحی بازیکنان در این شرایط، اهمیت بیشتری دارد. کادر فنی باید برای رفع شدن افت روحی بازیکنان، کوشش کند.

سرمربی پیشین تیم ملی بسکتبال توضیح داد: نمی خواهم از شخص خاصی نام ببرم ولی یک بازیکن چند بار می تواند در یک مسابقه مهم اشتباه کند؟ تکرار اشتباه در این سطح از بسکتبال، معنی ندارد. جریان بازی با این اشتباهات عوض شد و خطاهای بی مورد و لو دادن توپ در نهایت، شکست ایران را رقم زد.

ایزدپناه در انتها گفت: دلیل اصلی شکست ایران، تعداد زیاد تِرن اوور (توپ های برگشتی که توسط حریف گل می شوند)بود. بازیکنان بیشتر باید از توپ محافظت می کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 301

به "ایزدپناه: بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند، ملی پوشان بسکتبال تحت فشار زیادی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایزدپناه: بازیکنان از نظر بدنی کم آوردند، ملی پوشان بسکتبال تحت فشار زیادی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید