سانچز به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شد

به گزارش مجله فضای وب، در حالی که مدیران فدراسیون فوتبال طی یک ماه گذشته مدعی شده بودند سرمربی تیم ملی ایران تا روز 20 اسفند معین می گردد تا ظهر امروز شنبه هنوز چنین اتفاقی به صورت قطعی و رسمی رخ نداده است.

سانچز به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شد

پس از انتها جام جهانی 2022 قطر و جدایی کارلوس کی روش از نیمکت تیم ملی، فدراسیون فوتبال در پی پیدا کردن مربی نو بوده است. در این مدت نام مربیان داخلی، چون امیر قلعه نویی، حسین فرکی، جواد نکونام، فرهاد مجیدی و… برای تیم ملی به عنوان گزینه های داخلی مطرح شد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون بعلاوه تایید کرد که مربیانی، چون فلیکس سانچز سرمربی سابق قطر، پاکو خمز سرمربی تراکتور و ژوزه مورایس سرمربی سپاهان از جمله گزینه هایی هستند که فدراسیون به آن ها نگاه مثبتی دارد.

هرچند وزنه انتخاب سرمربی نو بین گزینه های داخلی و خارجی در روز های اخیر بالا و پایین شده است، اما ظاهراً فدراسیون فوتبال مذاکراتش را با سانچز اسپانیایی وارد مراحل انتهای نموده است.

پیگیری ها نشان می دهد مهدی تاج به توافقات ابتدایی با سرمربی سابق قطر دست یافته است آن هم در شرایطی که رسانه های اکوادور مدعی شده اند سانچز گزینه اول راهنمایی تیم ملی این کشور است.

در حالی که فدراسیون فوتبال با مسائل مالی شدید دست و پنجه نرم می نماید و از سوی دیگر درباره دسترسی به منابع مالی در کنفدراسیون آسیا و فیفا شفاف سازی صورت نگرفته است، تعیین نیست قرارداد سانچز با تیم ملی از چه طریقی تامین می گردد.

حضور سانچز در تیم ملی ایران در صورت نهایی شدن می تواند اتفاق جالب توجهی باشد. سانچز در سال های اخیر به عنوان سرمربی قطر روبروی ایران بود. او جای خود را در قطر به کارلوس کی روشی داد که بیش از هشت سال در تیم ملی ایران کار نموده بود و حالا ماموریت دارد از قهرمانی عنابی ها در آسیا دفاع کند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 اسفند 1401 بروزرسانی: 20 اسفند 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2205

به "سانچز به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سانچز به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید