تور برزیل ارزان: بازیکن سابق بوآویشتا و الفیصلی، جانشین یزدانی و مرادمند از برزیل

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران- بعد از جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند برای خدمت سربازی، استقلالی ها خیلی زود توانستند با رافائل سیلوا به توافق برسند.

تور برزیل ارزان: بازیکن سابق بوآویشتا و الفیصلی، جانشین یزدانی و مرادمند از برزیل

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال پس از مذاکرات برای جذب مدافع جانشین سیاوش یزدانی و حسین مرادمند، پایان توانست با یک مدافع بلند قامت برزیلی به توافق برسد. اعزام سیاوش یزدانی و حسین مرادمند به خدمت سربازی باعث شد تا استقلال با کمبود شدید مدافع روبرو شود. عارف غلامی و محمد دانشگر تنها مدافعین تخصصی این تیم هستند هر چند که روزبه چشمی نیز می تواند در خط دفاعی به استقلال یاری کند اما حقیقت این است که پست تخصصی روزبه هیچ گاه یک مدافع نبوده است. این مسئله سبب شد تا نگرانی کادرفنی و طرفداران پس از جدایی دو مدافع شاخص خود افزایش یابد و در نهایت و پس از قطعی شدن اعزام یزدانی و مرادمند، مدیران استقلال به مذاکره با چند مدافع خارجی روی آوردند و در نهایت با یکی از آنها به توافق نهایی دست یافتند.

رافائل سیلوا دا آرودا مدافع 29 ساله و 193 سانتی متری است که در شهر کویابا در غرب برزیل به جهان آمد. این بازیکن فوتبالش را از تیم ریو پِرِتو برزیل شروع کرد و سپس راهی تیم پونته پرتا شد و حضور در سری آ و سری بی برزیل را تجربه کرد. بوآ اسپورتو، کریسیوما و گویاس در سری بی برزیل دیگر تیم هایی هستند که رافائل سیلوا تجربه پوشیدن پیراهن آنها را در کارنامه دارد.

این مدافع باتجربه پس از چند سال حضور در سری بی، در سال 2018 راهی تیم بوآویشتا پرتغال شد و یک فصل نیز برای این تیم به میدان رفت. رافائل سیلوا را در سال 2019 راهی تیم الفیصلی عربستان شد و در این مدت 74 بار برای این تیم به میدان رفت و فصل گذشته نیز توانست با الفیصلی عنوان قهرمانی جام حذفی عربستان و سهمیه مستقیم آسیایی را به دست بیاورد.

رافائل سیلوا تا پیش از پنجره جابجایی زمستانی عربستان و فسخ قرارداد با الفیصلی، در 13 ملاقات از 18 هفته ابتدایی فصل جاری لیگ حرفه ای عربستان به میدان رفت و یک گل نیز در ملاقات برابر تیم الهلال به ثمر رساند. این بازیکن بعلاوه در ملاقات سوپرجام عربستان 90 دقیقه مقابل الهلال بازی کرد.

آخرین حضور رافائل سیلوا با پیراهن الفیصلی عربستان، به تاریخ اول بهمن سال جاری باز می شود. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال برای جذب یک مدافع باکیفیت، روی آماده بودن گزینه موردنظر و فاصله کم از زمان آخرین بازی رسمی وی تأکید فراوانی داشت که رافائل سیلوا نیز در همین پنجره زمستانی سال جاری از تیمش جدا شده و از آخرین حضور او در میادین، زمان زیادی نمی گذرد.

این بازیکن در تمامی 74 ملاقات آخر خود برای الفیصلی، در پست مدافع میانی بازی نموده و از تجربه بالایی نیز برخوردار است. رافائل سیلوا جهت توافق نهایی با باشگاه استقلال و انجام تست های پزشکی، ساعتی پیش وارد ایران شد تا پس از موفقیت در این تست ها، قراردادش را با آبی پوشان به امضا برساند.

بازیکنان استقلال در روزهای اخیر گلایه خود را از شرایط اقتصادی باشگاه به گوش سرمربی تیم رسانده اند. بازیکنان استقلال به هیچ عنوان از شرایط اقتصادی باشگاه راضی نیستند. در شرایطی که دو سوم فصل گذشته است، بسیاری از بازیکنان استقلال کمتر از 40 درصد از قراردادهای خود را دریافت نموده اند و این موضوعی است که باعث دلخوری شدید آنها شده است. در روزهای اخیر بعضی بازیکنان با تجربه گلایه بازیکنان را به گوش فرهاد مجیدی رسانده اند و قرار است او با مدیران باشگاه صحبت کند. در این بین مدیران استقلال در کوشش برای حل مسائل اقتصادی هستند تا بتوانند تا شب عید بخشی از قرارداد بازیکنان را پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2028

به "تور برزیل ارزان: بازیکن سابق بوآویشتا و الفیصلی، جانشین یزدانی و مرادمند از برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل ارزان: بازیکن سابق بوآویشتا و الفیصلی، جانشین یزدانی و مرادمند از برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید