بی رحم ترین گل زن لیگ پرسپولیسی است!

به گزارش مجله فضای وب، عیسی آل کثیر فصل گذشته با به ثمر رساندن 12 گل برای صنعت نفت یکی از بهترین گلزنان لیگ نوزدهم بود. این بازیکن با پیوستن به پرسپولیس به نظر می رسید مدعی جدی آقای گلی باشد و این باور با درخشش در لیگ قهرمانان آسیا تقویت شد، ولی محرومیت 6 ماهه این بازیکن، رویای عیسی را نقش بر آب کرد.

بی رحم ترین گل زن لیگ پرسپولیسی است!

آل کثیر 18 بازی این فصل را از دست داد و با توجه به دوری طولانی مدت از میادین و مسابقات حساس پرسپولیس طبیعی بود که این بازیکن بلافاصله به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کند، ولی این بازیکن از فرصت های اندک هم برای گلزنی استفاده کرد و در بازی با نساجی که در دقایق پایانی وارد زمین شده بود گل دوم تیمش و اولین گل با پیراهن پرسپولیس در لیگ را به ثمر رساند.

آل کثیر در آسیا هم نمایش داشت، ولی در بازگشت به لیگ و مقابل سپاهان باز هم روی نیمکت نهاده شد و با مصدومیت عالیشاه فرصت بازی به این بازیکن رسید و این بار هم عیسی گلزنی کرد و تک گل تیمش را وارد دروازه کرد.

دربی حساس پایتخت نخستین دیداری بود که عیسی از ابتدا در لیگ برای پرسپولیس به میدان رفت و گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا با این گل تعداد گل هایش را به عدد 3 برساند. مهاجم پرسپولیس این تعداد گل را تنها در 179 دقیقه بازی به ثمر رسانده و برای هر گل زمانی نزدیک به 60 دقیقه به انتظار نشسته و از این نظر بین بازیکنانی که در این فصل حداقل 3 گل زده بهترین آمار را دارد.

عیسی آل کثیر این آمار را با زدن فقط 4 شوت به جا گذاشته و 75 درصد شوت های این بازیکن تبدیل به گل شده است. این کارنامه باعث شده تا عیسی و طرفداران پرسپولیس بیش از پیش حسرت روز های بدون عیسی را بخورند.

بعد از ال کثیر، سجاد شهباززاده واقع شده است که هر 116 دقیقه یک بار گل زده و آقای گل لیگ است و فرزاد حاتمی هم با گلزنی در هر 126 دقیقه در رتبه سوم جای دارد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 3 تیر 1400 بروزرسانی: 3 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1657

به "بی رحم ترین گل زن لیگ پرسپولیسی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی رحم ترین گل زن لیگ پرسپولیسی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید