خبرنگاران آذری: باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم، قدر موقعیت ها را نمی دانیم

به گزارش مجله فضای وب، تهران- خبرنگاران- مدیرعامل تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم و در دیدارهای بعدی قدر موقعیت ها را بدانیم.

خبرنگاران آذری: باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم، قدر موقعیت ها را نمی دانیم

به گزارش خبرنگاران؛ سعید آذری شنبه شب پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران، گفت: فکر می کنم بازی خوبی انجام دادیم اما به تیمی که عملکرد خوبی داشته باشد امتیاز نمی دهند و تیمی که با دقت بیشتری از فرصت ها استفاده کند، صاحب امتیاز می گردد.

وی اضافه نمود: این درس بزرگی برای بازیکنان است تا از موقعیت ها استفاه کنیم. دقیقا مثل بازی با پرسپولیس شد و هدیه حریف را پس فرستادیم. همیشه در دقایقی، بازی به سوی حوادث می رود و باید بدانید که شاید پنالتی به نفع حریف گرفته گردد. معتقدم کمترین حق ما در بازی امروز، یک امتیاز بود.

آذری در ادامه این رجحان را به استقلال تبریک گفت و ادامه داد: امیدوارم فولاد در ادامه لیگ به فرایند خوب برسد. همه تلاشمان را برای موفقیت انجام دادیم و امیدوارانه کار می کنیم.

وی در خصوص سوالی مبنی بر عملکرد داور این ملاقات، گفت: اجازه بدهید کارشناسان صحبت نمایند. به خودمان اجازه نمی دهیم در خصوص عملکرد داور حرف بزنیم و باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم. باید به گونه ای باشیم که با وجود هر اشتباهی به سه امتیاز برسیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص پنجره بسته جابجاییی تیمش، مطرح کرد: این مساله به ما ضرر زد. پارسال در نیم فصل دوم جابجایی خوبی داشتیم اما در فصل جاری به خاطر این محدودیت ها، نتوانستیم بازیکن بگیریم و بعید است بتوانیم پنجره را در زمانی که داریم، باز کنیم.

وی گفت: معتقدم بازیکنان ما باید انگیزه خود را بالا ببرند و از فرصت ها استفاده نمایند.

آذری در خصوص رویارویی با العین امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و اینکه فدراسیون کمکی برای باز شدن پنجره جابجاییی این باشگاه نداشته است؟ گفت: کمیته مشخص شرایط فدراسیون، پنجره جابجاییی فولاد را بست و مجبور شدیم کار را به دادگاه حکمیت ورزش بکشانیم. به خاطر یک بازیکن آماتور با این مشکل روبرو شدیم و تمامی مستندات را هم ارائه کردیم. مجبوریم با همین شرایط برابر العین قرار بگیریم.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1577

به "خبرنگاران آذری: باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم، قدر موقعیت ها را نمی دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آذری: باید باخت را شرافتمندانه بپذیریم، قدر موقعیت ها را نمی دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید