تبریز، مجید جلالی: روند خوبی را برای آینده نساجی ترسیم می کنم، گل نزدن تیم ما نشان دهنده بازی محتاطانه نیست

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: در ابتدا ضروری است از میهمان نوازی باشگاه ماشین سازی که زمین تمرین به ما داد، تشکر کنم.

تبریز، مجید جلالی: روند خوبی را برای آینده نساجی ترسیم می کنم، گل نزدن تیم ما نشان دهنده بازی محتاطانه نیست

به گزارش خبرنگاران از تبریز، مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی تبریز گفت: در ابتدا ضروری است از میهمان نوازی باشگاه ماشین سازی که زمین تمرین به ما داد، تشکر کنم. می دانیم با تیم خوبی بازی داریم، اما همه خود را برای یک چالش آماده می کنیم تا با 3 امتیاز میدان را ترک کنیم. ما برای این بازی بازیکن مصدوم نداریم، البته محمد عباس زاده هنوز به تمرین احتیاج دارد تا کاملا آماده شود. محمد آبشک نیز تنها محروم تیم ما است. به هر حال با همه توان به تبریز آمده ایم و نگاه مان به این بازی یک نگاه امیدوار نماینده است.

وی در مورد شرایط تیم نساجی طی هفته های اخیر و بازگشت به دوران خوب گفت: ما از نظر نفرات تیم قابل قبولی هستیم. از بابت ظرفیتی که داریم، سعی نموده ایم همان اندازه نیز خوب باشیم. وقتی تیم ما در قائمشهر بازی دارد، به این ظرفیت بازیکنان، انرژی طرفداران نیز اضافه می شود و اعضای تیم با روحیه به میدان می روند. نساجی همچنین در خارج از خانه هم تیم خوبی بوده و به همین دلیل می گویم که بازی فردا برای من امیدوار نماینده است. من برای آینده نساجی روند خوبی را ترسیم می کنم.

سرمربی نساجی در مورد عدم گلزنی این تیم در سه بازی گذشته و اینکه آیا این موضوع به بازی محتاطانه شاگردانش باز می شود، مطرح کرد: این که گل نزده ایم درست است، اما نشان دهنده عملکرد محتاطانه نیست. ما در بازی با سایپا باید چند گل می زدیم و به ویژه در نیمه دوم موقعیت های زیادی را ایجاد کردیم. در بازی با سپاهان نیز موقعیت های گل ما بیشتر از حریف بود. به هر حال امیدوارم فردا هم موقعیت های خوبی داشته باشیم و هم ضربات آخر خوبی را بزنیم.

جلالی در مورد شرایط تیم حریف توضیح داد: ماشین سازی در این لیگ فشرده می داند که چطور باید بازی کند و راه کسب نتیجه را خیلی خوب بلد است. به همین دلیل هم می گویم که تیم خوبی است. وقتی یک تیم می داند که در یک دیدار به دنبال چه چیزی است و راه های کسب نتیجه را می داند و عملیاتی می نماید، آن یک تیم خوب است.

وی درباره وضعیت چمن تیم های شمالی و انجام بازی های خانگی این تیم روی چمن مصنوعی مطرح کرد: همه تیم های لیگ فزونی در طول یک سال فقط دو بار روی چمن مصنوعی بازی می نمایند و این در حالی است که نساجی 16 بار باید روی چمن مصنوعی به میدان برود و این خوب نیست. به همین دلیل هم سعی می کنیم در تمرینات مراقبت کنیم و همین موضوع از بار آموزشی کم می نماید. باید آسیب ها را مدنظر گرفت، چون میزان آن بالا است. به هر حال اگر چمن مصنوعی تبدیل به طبیعی شود به نظر من می تواند خوب باشد.

سرمربی نساجی درباره فشردگی لیگ سال جاری گفت: لیگ سال جاری خوب بود و سطح کیفی بالایی هم داشت. در حال حاضر چهار تیم از بقیه جدا هستند؛ چه به لحاظ امکانات و چه سازماندهی و چه ستاره هایی که گرفتند و در حال حاضر هم که در جدول از بقیه جدا شده اند. الان رقابت خوبی وجود دارد و اینکه پدیده نیز به آنها رسیده خوب است، اما سایر تیم ها نیز نشان دادند که قابل حساب هستند و هیچ وقت کم نمی آورند. بنابراین لیگ خوب و پویایی داریم. برای لیگ سال جاری قبل از آغاز آن برنامه ریزی شده بود. البته این برنامه گاهی تعادل ندارد و سخت است اما باید انجام شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 174

به "تبریز، مجید جلالی: روند خوبی را برای آینده نساجی ترسیم می کنم، گل نزدن تیم ما نشان دهنده بازی محتاطانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریز، مجید جلالی: روند خوبی را برای آینده نساجی ترسیم می کنم، گل نزدن تیم ما نشان دهنده بازی محتاطانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید