تقویت خودباوری تولیدکنندگان در گروی برگزاری نمایشگاه های موثر است

به گزارش مجله فضای وب، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بوشهر گفت: نمایشگاه ها بهترین عرصه برای نمایش توانمندی های هنرمندان داخلی هستند و نباید از این فرصت به سادگی عبور کرد و از این ظرفیت ها به درستی بهره برد.

تقویت خودباوری تولیدکنندگان در گروی برگزاری نمایشگاه های موثر است

محمدحسین ارسطوزاده سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان بوشهر، امروز یکشنبه 3 شهریور 98، در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در حاشیه سی و دومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران توضیح داد: مسلما اگر صنعتگران این حوزه درعرصه عمومی حضور پررنگی داشته باشند، به اعتماد به نفس و به خود باوری می رسند و اگر به طور مستمر در این نمایشگاه ها حضور پیدا نمایند، راه برای فعالیت و بازاریابی درعرصه بین المللی نیز برای آن ها گگردده می گردد.

او اضافه نمود: فعالان صنایع دستی بوشهر با تمام توان دراین نمایشگاه حاضر شده و توانایی های خود را به درستی نمایش داده اند. اگرچه توانمندی های صنعتگران بوشهر بسیار زیاد است و شاید دست کم سه یا چهار برابر فضای کنونی نمایشگاه باید در اختیار آن ها قرار بگیرد تا محصولات دستی صنعتگران بوشهر به نمایش گذاشته گردد.

او در انتها خاطر نشان کرد: تقویت خودباوری تولیدنمایندگان در گروی برگزاری نمایشگاه های موثر است، از این رو باید زمینه حضور هرچه بهتر هنرمندان صنایع دستی در نمایشگاه های ملی و بین المللی فراهم گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 289

به "تقویت خودباوری تولیدکنندگان در گروی برگزاری نمایشگاه های موثر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت خودباوری تولیدکنندگان در گروی برگزاری نمایشگاه های موثر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید