تهرانسر فعلا از لیست طرح اقدم ملی مسکن خارج شد، تهرانی ها منتظر ثبت نام در شهر های جدید باشند

به گزارش مجله فضای وب، مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: در طرح اقدام ملی مسکن برای شهر تهران در شهر های جدید پردیس، پرند و بخشی از هشتگرد توانایی پاسخگویی به احتیاج متقاضیان را داریم.

تهرانسر فعلا از لیست طرح اقدم ملی مسکن خارج شد، تهرانی ها منتظر ثبت نام در شهر های جدید باشند

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

به گزارش، پروانه اصلانی مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی ، درخصوص ظرفیت شهر تهران برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن اعلام کرد: تهران به هیچ عنوان از طرح اقدام ملی مسکن حذف نشده، منتهی ظرفیت شهر تهران در شهر های جدید، قابل پاسخگویی است.

وی اضافه نمود: برای شهر تهران در شهر های جدید پردیس، پرند و بخشی از هشتگرد توانایی پاسخگویی به احتیاج متقاضیان را داریم.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی در شرح شرایط پروژه تهرانسر توضیح داد: پروژه تهرانسر یک پروژه مشارکتی است و زمین از سوی وزارت راه تامین شده و یک سرمایه گذار با یک سهم تعیین مسئول ساخت این پروژه است، به همین دلیل راجع به سهم سرمایه گذار نمی توان تصمیم گیری کرد و سهم دولت نیز در این پروژه تا زمان اتمام و نهایی شدن میزان سهم تعیین نبوده و امکان ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در تهرانسر فعلا وجود ندارد.

اصلانی تاکید نمود: در حال حاضر امکان ثبت نام برای بخش دولتی سهم تهرانسر وجود ندارد.

وی توضیح داد: تا روز سه شنبه (19 آذر ماه) چهار فاز ثبت نام در 18 استان سیستان و بلوچستان، قم، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، کهگیلویه وبویر احمد، گلستان، یزد، همدان، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، سمنان، ایلام، فاز دوم سیستان و بلوچستان انجام شد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: فاز پنجم شامل استان های اصفهان، زنجان، گیلان، هرمزگان، مازندران و لرستان، فاز ششم شامل استان های شیراز، اردبیل، آذربایجان شرقی، مرکزی، بوشهر و فاز هفتم شامل استان های تهران، البرز، قزوین و بخشی از کرمان است.

اصلانی اضافه نمود: میانگین تسهیلات برای طرح اقدام ملی مسکن در استان های مختلف 80 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

منبع:میزان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 630

به "تهرانسر فعلا از لیست طرح اقدم ملی مسکن خارج شد، تهرانی ها منتظر ثبت نام در شهر های جدید باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تهرانسر فعلا از لیست طرح اقدم ملی مسکن خارج شد، تهرانی ها منتظر ثبت نام در شهر های جدید باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید