ثبت نام افراد تازه و جامانده از یارانه تمدید شد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، ثبت نام افراد نو و جامانده از یارانه تا کی ادامه دارد؟

ثبت نام افراد تازه و جامانده از یارانه تمدید شد

به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه ها، در ادامه ثبت نام از افراد نو و جامانده از دریافت یارانه، سازمان هدفمندسازی یارانه در اطلاعیه ای مجددا ضمن تشکر از همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ثبت نام بیان کرد: ثبت نام از این افراد همچنان و تا اطلاعیه ثانویه ادامه خواهد داشت.

در این اطلاعیه آمده است، سرپرستان خانوارهایی که جامانده و یا متقاضی نو دریافت یارانه می باشند و تا کنون پیروز به ثبت نام نشده اند، می توانند همچنان با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت نام خانوار خود اقدام کنند.

بعلاوه تاکید شده است، در اختیار داشتن شماره همراه بنام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوارمتقاضی نو و جامانده از یارانه لازم است.

سرپرستان مذکور می توانند جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی43857*4* را شماره گیری کنند.

معترضین به دهک بندی اعلام شده و یا قطع یارانه اردیبهشت ماه 1401 کماکان باید به وسیله آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری کنند.

یادآور می گردد، پیش تر از این سازمان هدفمندسازی یارانه ها در راستای تکلیف مقرر در جزء 1 بند ص تبصره 1 قانون بودجه سال 1401 کل کشور، ثبت نام از افراد نو و جامانده از یارانه را در تاریخ 27 اردیبهشت ماه تا 1 خرداد ماه 1401 برای کلیه افراد نو و جامانده شروع شد.

این مهلت را تا روز چهارشنبه 4 خرداد ماه 1401 تمدید نموده بود که در حال حاضر این سایت برای ثبت نام از افراد واجد شرایط برقرار می باشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 15 تیر 1401 بروزرسانی: 15 تیر 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2070

به "ثبت نام افراد تازه و جامانده از یارانه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام افراد تازه و جامانده از یارانه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید