حضور مدیر منطقه هرمزگان در مرکز الکترونیک پاسخگویی استانداری

به گزارش مجله فضای وب، مدیر پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با حضور در سامانه سامد استانداری به سوالات شهروندان در حوزه درخواست و توزیع فرآورده های نفتی پاسخ گفت.

حضور مدیر منطقه هرمزگان در مرکز الکترونیک پاسخگویی استانداری

به گزارش خبرنگاران هرمزگان،مدیر پخش فرآورده های نفتی هرمزگان با حضور در سامانه سامد استانداری به سوالات شهروندان در حوزه درخواست و توزیع فرآورده های نفتی پاسخ گفت.

عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر منطقه هرمزگان به دعوت مدیر مرکز سامد استانداری در این مرکز حاضر شد و به سوالات تلفنی شهروندان هرمزگانی در موارد مربوط به وظایف شرکت ملی پخش فرآورده نفتی پاسخ گفت.

مدیر منطقه هرمزگان در این برنامه که بیش از 2ساعت به طول انجامید به سوالات شهروندان درباره سهمیه سوخت نفت سفید در ایام سرد سال، مدارک لازم برای اعطای مجوز صندلی عرضه سوخت، طرح ثبت نام الکترونیک گاز مایع و شرایط صندلی های عرضه نفتگاز پاسخ گفت.

برگزاری این نشست مجازی از چند روز قبل در رسانه های عمومی و گروه ها و شبکه های اجتماعی به مردم استان اطلاع رسانی شده بود.

در این جلسه باقری معاون بازرگانی و صادقیون رئیس روابط عمومی ، مدیر منطقه هرمزگان را همراهی کردند.

لازم به ذکر است سامانه الکترونیک ارتباط مردم با دولت که به اختصار سامد نام دارد پل ارتباطی مردم با سازمان های دولتی است و براساس دستورالعمل نهاد ریاست جمهوری درباره ضرورت پاسخگویی مسولین به مردم برنامه ریزی شده است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 تیر 1400 بروزرسانی: 18 تیر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1683

به "حضور مدیر منطقه هرمزگان در مرکز الکترونیک پاسخگویی استانداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مدیر منطقه هرمزگان در مرکز الکترونیک پاسخگویی استانداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید