خانه کشتی شهیدصدرزاده هم بازسازی می گردد؟

به گزارش مجله فضای وب، با توجه به بازدید اولیه وزیر ورزش و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از خانه کشتی شهید صدرزاده، به نظر می رسد این سالن نیز در نوبت بازسازی قرار گرفته باشد.

خانه کشتی شهیدصدرزاده هم بازسازی می گردد؟

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، ظهر روز سوم خرداد ماه بود که در بخش تاسیسات سالن شماره 2 آزادی آتش سوزی رخ داد. سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در این مورد گفته بود که این اتفاق در زیرزمین خانه کشتی در اتاقکی به وسعت حدوداً 10 تا 15 متر رخ داده است که خسارت اقتصادی و جانی نداشت.

پس از این اتفاق، ابتدا مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش با حضور در فدراسیون کشتی از این محل بازدید کرد و در همین رابطه روز سه شنبه نیز مسعود سلطانی فر وزیر ورزش با حضور در فدراسیون، ضمن بازدید از خانه کشتی شهید صدرزاده، جلسه ای نیز با رئیس فدراسیون برگزار کرد.

به نظر می رسد بعد از اینکه خانه کشتی شهید هادی در سال گذشته مورد بازسازی و بازسازی نهاده شد و اسفند ماه آماده برپایی اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی شد، حالا خانه کشتی شهید صدرزاده نیز در آستانه بازسازی و بازسازی قرار داشته باشد، چراکه آتش سوزی رخ داده، به دلیل فرسودگی در بخش تاسیسات این سالن بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 948

به "خانه کشتی شهیدصدرزاده هم بازسازی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه کشتی شهیدصدرزاده هم بازسازی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید