خبرنگاران انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش مجله فضای وب، رشت - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار داشت: انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان فردا چهارشنبه (اول اردیبهشت ماه 1400) با معرفی نامزدهای نهایی این دوره از انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

خبرنگاران انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان الکترونیکی برگزار می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، فیروز فاضلی با بیان اینکه خانه مطبوعات گیلان تشکیلاتی صنفی رسانه ای است که فعالیت خود را از سال 1376 شروع نموده است، اضافه نمود: وزن خانه مطبوعات گیلان از نظر صندلی دارای اعتبار و وزن ملی است و باید همه کوشش کنند که این اعتبار همچنان از لحاظ کیفی پایدار بماند.

وی گفت: خانه مطبوعات گیلان با توجه به وظایف ذاتی خود مسئولیت یاری به تامین حقوق صنفی رسانه های استان و تقویت کمی و کیفی آنها به وسیله آموزش و ترویج شیوه های روزآمد مدیریت رسانه و جذب حمایت های اقتصادی و اعتباری را بر عهده دارد که این امر با تعامل فعالانه با دستگاه های اجرایی و سایر صنوف تحقق می یابد.

وی اعلام نمود: نگاه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث رسانه های استان خاصه خانه مطبوعات گیلان نگاه ویژه ای است و باید به گونه ای هدف گذاری کرد که مطبوعات محلی استان تقویت شده و به صندلی واقعی خود دست یابند.

فاضلی با اشاره به فعالیت بیش از 500 خبرنگار در استان گیلان، مطرح کرد: تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد خبرنگاران، شناسایی خبرنگاران فعال در عرصه رسانه و ثبت آنها در سامانه خانه مطبوعات کشور است تا بدین طریق سطح کیفی فعالیت اصحاب رسانه ارتقا یابد که امیدوارم اصحاب رسانه و خبرنگاران استان با ثبت نام در سامانه خانه مطبوعات ایران ضمن دریافت کارت رسمی این نهاد صنفی از مزایا و محاسن آن بهره مند شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اظهار کرد: انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه استان گیلان همزمان با انتخابات دو استان دیگر (گلستان و مرکزی) به صورت الکترونیک از ساعت 11 تا 13 روز چهارشنبه (1 اردیبهشت 1400) به وسیله تارنمای خانه مطبوعات کشور به نشانی khanehmatbooat.ir برگزار می گردد.

وی با بیان اینکه این مؤسسه در حال حاضر دارای 352 عضو اصلی و 10 عضو افتخاری است، ادامه داد: فقط اعضای اصلی خانه مطبوعات گیلان می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه یادشده در این انتخابات شرکت کنند.

فاضلی با اشاره به تائید نهایی 32 نامزد این دوره از انتخابات خانه مطبوعات و رسانه گیلان، توضیح داد: 13 نفر به عنوان بازرس، 8 نفر مدیرمسئول، 6 روزنام هنگار (خبرنگار) و 5 کننده رسانه کشوری (دفتر سرپرستی نشریه و یا خبرگزاری) نامزدهای این انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه باید هفت نفر برای هیات مدیره و دو نفر برای بازرسی خانه مطبوعات گیلان انتخاب گردد، اضافه نمود: هیات مدیره شامل دو مدیرمسئول، سه روزنامه نگار و دو کننده رسانه خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در انتها از اعضای خانه مطبوعات استان خواست در این انتخابات مشارکت کنند؛ و برای جلوگیری از مواجهه با هرگونه مشکل در زمان رأی گیری، یک بار قبل از زمان برگزاری انتخابات به پنل کاربری خود در سامانه مذکور مراجعه کنند.

بیش از 500 خبرنگار در گیلان مشغول فعالیت هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1606

به "خبرنگاران انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان الکترونیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات هیات مدیره خانه مطبوعات گیلان الکترونیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید