خبرنگاران مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان تعطیل شد

به گزارش مجله فضای وب، اصفهان- خبرنگاران- اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مدیر طرح ساماندهی پارک جنگلی ناژوان در پی انتشار ویروس کرونا، در جلسه هم اندیشی مشترکی، به تعطیلی یک هفته ای تمام مراکز گردشگری این بوستان رای مثبت دادند.

خبرنگاران مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان تعطیل شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اخذ پذیرش تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

بر اساس تصمیم روز سه شنبه این جلسه مشترک، همه مراکز از جمله آکواریوم، باغ پرندگان، موزه صدف ها، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه ها، تله سیژ و پارک بادی و بازی بچه ها و ... در پارک جنگلی ناژوان تعطیل شد و برنامه های فرهنگی این منطقه نیز برگزار نخواهد شد.

این مراکز از 7 تا 14 اسفند سال جاری به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل خواهد بود.

صبح امروز علیرضا نصراصفهانی رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران و در پاسخ به سووال وی که آیا برای تعطیلی مراکز تفریحی شهر از جمله مراکز ناژوان تصمیمی اتخاذ شده است یا خیر، تعطیلی مراکز گردشگری اصفهان مانند آکواریوم، باغ پرندگان، تله سژ و تله کابین و سایر اماکن را نیازمند تصمیمی در سطح کشوری و ملی دانسته بود.

با این حال وی گفته بود: همه مسوولان و مردم باید برای عملی شدن هر اقدامی که در مهار ویروس کرونا یاری نماینده باشد، همکاری نمایند.

همچنین صبح امروز مدیر طرح ساماندهی ناژوان از ضدعفونی کردن مراکز گردشگری ناژوان برای جلوگیری از شیوع کرونا اطلاع داد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: باغ پرندگان اصفهان روز گذشته ضدعفونی شده و امروز باغ خزندگان در حال ضدعفونی شدن است.

وی همچنین از اجرای اقدامات بهداشتی و ضدعفونی تمام ورودی مراکز گردشگری ناژوان، مجموعه های تفریحی، سرویس های بهداشتی و ساختمان اداری مدیریت طرح ساماندهی ناژوان سخن گفت.

پارک جنگلی ناژوان یکی از مراکز تفریحی و گردشگری شهر اصفهان است.

منطقه جنگلی ناژوان از معدود باغ های اصفهان است که از جریان توسعه و گسترش شهر تا اندازه ای ایمن مانده و همچنان به هوای شهر لطافت و تازگی می بخشد.

ناژوان با زمین های کشاورزی، باغ های دوسویه و رودخانه زاینده رود با توسعه شهری محصور شده است.

اراضی محدوده ناژوان به دلیل دارا بودن پوشش سبز و عبور رودخانه از آن، در مجموع اقلیم معتدل تری نسبت به اصفهان دارد و دسترسی به آن به وسیله بزرگراه شهید حبیب اللهی و خیابان الفت و عبور از پل زاینده رود در مجاورت باغ پرندگان امکان پذیر است.

این گردشگاه یکی از نقاط سرسبز و خرم حاشیه زاینده رود است و سرچشمه بیشتر مادی های شهر اصفهان محسوب می گردد.

در این منطقه فضاهایی همچون تله سیژ، زمین های ورزشی، استخر، کمپینگ، زمین های بازی بچه ها، ایستگاه های درشکه سواری، اسب سواری، قایق رانی و محوطه دوچرخه سواری زیر نظر مدیریت طرح ساماندهی ناژوان وابسته به شهرداری اصفهان برای استفاده عموم فراهم شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 714

به "خبرنگاران مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان تعطیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مراکز تفریحی و گردشگری ناژوان اصفهان تعطیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید