دایی: کی روش را دوست دارم اما تیم ملی آینده مثبتی ندارد ، بابت ضبط پاسپورت واقعا متاسفم

به گزارش مجله فضای وب، دایی در مورد شرایط تیم ملی بعد از بازگشت کارلوس کی روش اعلام نمود: من کی روش را دوست دارم ولی حتی اگر در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم، باز هم آینده مثبتی را برای تیم ملی ایران تصور نمی کنم.

دایی: کی روش را دوست دارم اما تیم ملی آینده مثبتی ندارد ، بابت ضبط پاسپورت واقعا متاسفم

به گزارش خبرنگاران محمد دایی در گفت وگو با ورزش سه، در خصوص شرایط پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر و عدم پیروزی این تیم در دو بازی گذشته گفت: پرسپولیس سال جاری خوب بسته شده و تا الان هم نتایج بدی نگرفته است. بازی آخر هم با سپاهان بود و تساوی در زمین این تیم نتیجه بدی نیست، در بازی با فولاد هم امکان برد پرسپولیس وجود داشت ولی فوتبال همین است و نمی توان انتظار داشت که یک تیم در همه بازی ها برنده گردد. من معتقدم که پرسپولیس تیم پرقدرتی است و سال جاری یکی از شانس های اصلی قهرمانی محسوب می گردد.

وی در قسمت دیگری از حرف هایش با اشاره به شرایط تیم ها در مسابقات لیگ برتر مطرح کرد: لیگ سال جاری هم مثل سال های گذشته به سه قسمت تقسیم می گردد. چند تیم دنبال قهرمانی هستند، چند تیم برای قرار گرفتن در میانه جدول کوشش می نمایند و چند تیم هم برای فرار از سقوط می جنگند. در فوتبال ایران شرایط تیم های دولتی خیلی خوب است ولی بعضی تیم ها مثل صنعت نفت، ملوان و نفت مسجدسلیمان با وجود قدمت و ریشه ای که دارند، با کمبود پول و امکانات روبرو هستند و این تاسف آور است.

دایی در خصوص شرایط تیم ملی بعد از بازگشت کارلوس کی روش اعلام کرد: من کی روش را دوست دارم ولی حتی اگر در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم، باز هم آینده مثبتی را برای تیم ملی ایران تصور نمی کنم. در تیم ملی بازیکنان تصمیم گیرنده هستند و این موضوع باعث تاسف است، این در حالی است که فدراسیون فوتبال هم ضعیف است و کارایی لازم را ندارد. واقعا جای تاسف دارد که چند بازیکن برای تیم ملی این کشور تصمیم می گیرند، آنها دلشان برای تیم ملی نمی سوزد و فقط دنبال رسیدن به منافع و هدف های خودشان هستند.

وی در خصوص ضبط پاسپورت علی دایی و اتفاقاتی که چند روز پیش رخ داد، گفت: نمی دانم در این مورد چه باید بگویم. علی کل وجود و زندگی اش را برای بالا بردن پرچم ایران گذاشت، او عاشق ایران و عاشق این مردم است و همواره هم حرف حق را می زند. برخوردی که با علی شد جای تاسف دارد.

دایی در انتها حرف هایش در خصوص صحبت های حسن عباسی که با واکنش فوتبالی ها روبه رو شد، تاکید نمود: برای آنهایی که فضا را به چنین آدم هایی می دهند متاسف هستم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مهر 1401 بروزرسانی: 18 مهر 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2135

به "دایی: کی روش را دوست دارم اما تیم ملی آینده مثبتی ندارد ، بابت ضبط پاسپورت واقعا متاسفم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دایی: کی روش را دوست دارم اما تیم ملی آینده مثبتی ندارد ، بابت ضبط پاسپورت واقعا متاسفم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید