رئیس باشکاه اسکرا: میلاد، بازیکن حق شناسی در برخورد با امتیاز ویژه لهستان است

به گزارش مجله فضای وب، رئیس باشگاه اسکرا گفت: سکونت و مسافرت های میلاد عبادی پور با دریافت مجوز تقاضای تابعیت لهستانی در قاره اروپا برای دیدارهای بین المللی، تسهیل خواهد شد.

رئیس باشکاه اسکرا: میلاد، بازیکن حق شناسی در برخورد با امتیاز ویژه لهستان است

به گزارش خبرنگاران، نایب رئیس فدراسیون والیبال لهستان پیش از شروع ملاقات محبت آمیز تیم های اسکرا بوهاتوف و یاستشبسکی به مناسبت نودمین سال تاسیس تیم اسکرا به میلاد عبادی پور، ستاره ایرانی تیم اسکرا، مجوز تقاضای تابعیت لهستانی اهدا کرد.

ملی پوش ایرانی تیم اسکرا از سال 2017 به عضویت تیم اسکرا در آمده و در سال 2018 به عنوان قهرمانی پلاس لیگا رسیده است. او به همراه اسکرا در سال های 2017 و 2018 فاتح سوپر کاپ والیبال لهستان هم شده است.

مجوز تقاضای تابعیت لهستانی به معنای دریافت ملیت لهستانی نیست و با عبادی پور همچنان مثل یک بازیکن خارجی برخورد خواهد شد اما مزایایی برای او خواهد داشت. طبق قانون لیگ لهستان هر تیم در هر لحظه از بازی باید حداقل 3 بازیکن بومی در ترکیب خود داشته باشد.

رئیس باشگاه اسکرا نیز در این مورد گفت: سکونت و مسافرت های میلاد عبادی پور با دریافت مجوز فوق در قاره اروپا برای ملاقاتهای بین المللی، تسهیل خواهد شد که برای میلاد، بسیار ضروری و نشانه قدردانی ما از اوست. میلاد، بازیکن حق شناسی در برخورد با این اقدام لهستان است و تجربه بزرگی برای این بازیکن خواهد بود.

رئیس اسکرا ادامه داد: ما مسائل زیادی برای مسافرت در اروپا داشتیم. برای مثال، 2 سال قبل که به روسیه رفته بودیم، اجازه خروج عبادی پور از روسیه را نمی دادند. تصور این شرایط برای میلاد و خانواده اش برای اقامت در اروپا، خیلی سخت بود. او قراردادی 2 ساله با ما دارد. یادگیری زبان لهستانی هم برای او سخت است ولی باید در این مورد بیشتر کوشش کند.

هم تیمی های عبادی پور در تیم اسکرا پس از این بازی به شوخی نام آدام کوالسکی را که نامی بسیار رایج در لهستان است برای ملی پوش ایرانی این تیم انتخاب کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 مهر 1399 بروزرسانی: 20 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1172

به "رئیس باشکاه اسکرا: میلاد، بازیکن حق شناسی در برخورد با امتیاز ویژه لهستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس باشکاه اسکرا: میلاد، بازیکن حق شناسی در برخورد با امتیاز ویژه لهستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید