رئیس جمهور ترکیه: تا آزادی قره باغ جنگ ادامه خواهد داشت

به گزارش مجله فضای وب، رجب طیب اردوغان طی اظهاراتی تاکید نمود که جنگ در منطقه قره باغ کوهستانی تا آزادی کامل این منطقه ادامه خواهد داشت.

رئیس جمهور ترکیه: تا آزادی قره باغ جنگ ادامه خواهد داشت

جهت دریافت خدمات طراحی ویلای کردان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه، طی سخنانی گفت که درگیری ها در منطقه قره باغ کوهستانی تا آزادی کامل این منطقه ادامه خواهد داشت. وی همچنین منطقه قره باغ کوهستانی را اشغال شده از سوی کشور ارمنستان توصیف کرد.

اردوغان طی سخنانی که به مناسبت افتتاح یک سد در شهر ریحانلی انجام شد، مدعی شد که سیر تحولات از مدیترانه و سوریه تا قفقاز کوشش ها برای محاصره ترکیه را فاش می نماید.

او تأکید کرد که ترکیه بر یکپارچگی خود و شکست محاصره ای که به ادعای اردوغان دشمنان ترکیه می خواهند بر این کشور تحمیل نمایند، اصرار دارد.

مسکو اعلام نموده که حاضر است تا در درگیری های حاضر بین ارمنستان و آذربایجان میانجی گری کند، ارمنستان اعلام آمادگی روسیه را پذیرفته است.

لازم به ذکر است، درگیری ها بین آذربایجان و ارمنستان طی هفته اخیر مجددا به اوج خود رسیده است. تنش ها بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان، به تقابل نظامی بین دو کشور منجر شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1178

به "رئیس جمهور ترکیه: تا آزادی قره باغ جنگ ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهور ترکیه: تا آزادی قره باغ جنگ ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید