رستوران های خوب و معروف شهر لارناکا در قبرس

به گزارش مجله فضای وب، رستوران های لارناکا

لارناکا پر از رستوران های متنوع و باکیفیت است که انواع و اقسام غذاها را با بهترین قیمت ها به شما ارائه می دهند. غذا نقش مهمی در فرهنگ قبرس دارد و مردمان این جزیره توجه و حساسیت ویژه ای به غذا دارند. در این جزیره آرام و رویایی در هر گوشه و کنار یک رستوران می بینید، رستوران هایی که هر سلیقه و بودجه ای را راضی می کنند. بدون شک یکی از توریستی ترین شهرهای قبرس، لارناکا ست پس بد نیست با رستوران های این شهر آشنا شوید. می خواهیم تعدادی از بهترین رستوران های لارناکا را معرفی کنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

رستوران های خوب و معروف شهر لارناکا در قبرس

کافه آکواریوم | Aquarium Café

یک کافه خانوادگی که در اسکله قدیمی مارینا قرار گرفته است و جایی عالی برای تماشای مردم و فعالیت های زندگی روزانه شان است. دوست دارید غذایتان را در فضای باز میل کنید تا در محیط سربسته؟ انتخاب با خودتان است. در این کافه دست شما برای انتخاب غذاهای خوشمزه باز است چون در منو انواع گوشت ها، غذاهای دریایی، مزه ها، میوه ها و انواع و اقسام غذاهای خوشمزه را پیدا می کنید. مهمترین ویژگی این کافه اینه که بر روی یک قایق برپا شده و تجربه منحصربفرد گشت و گذار در مارینا را برایتان فراهم می کند.

رستوران گرادا | Grada

خیلی از کسانی که برای اولین بار به این رستوران می فرایند معتقدند که یک بار رفتن به این رستوران اصلا فایده ای ندارد! چون آن ها همیشه در هنگام ترک رستوران چشمشان به غذاهای تازه ای می افتد که دلشان می خواهد آن ها را هم امتحان کنند. در رستوران های لارناکا هم مثل ترکیه وعده های غذایی متنوع و کوچکی به نام مزه سرو می شود که امتحان آن ها یکی از لذت بخش ترین بخش های رستوران گردی در لارناکا ست. همین که پا به این رستوران می گذارید پیشخدمت با یک سینی پر از مزه های رنگارنگ شما را غافلگیر می کند. می توانید از ساعت های ابتدایی شب به این رستوران بروید و چند ساعتی را در آنجا بگذرانید.

رستوران فیش اند چیپس لامبروس | Lambros Fish & Chips

غذاهای سنتی انگلیس در کنار ساحل قبرس! به نظر تجربه متفاوت و هیجان انگیزی می آید این طور نیست؟ اینجا یک رستوران خانوادگیه که با 40 سال سابقه خیال شما را از بابت خوشمزگی و کیفیت غذاها راحت می کند. ماهی های برشته و چیپس های طلایی! کل قبرس را هم بگردید رستورانی از این بهتر برای امتحان یک همچین غذایی پیدا نمی کنید! این غذا در کنار کمی پوره نخود فرنگی طعم و مزه بینظیری پیدا می کند.

خانه بالتی | The Balti House

این رستوران یک سرآشپز حرفه ای هندی دارد که افتخارش اینه که غذاهای هندی و فرهنگ غذایی کشورش را به مردم و گردشگران قبرس می شناساند برای همین تمام سعی اش را می کند تا خوشمزه ترین غذاها را درست کند. اگر غذاهای تند و تیز هندی را دوست دارید خودتان را به این رستوران برسانید البته برای شمایی که چندان تمایلی به این غذاهای تند ندارید هم غذاهای ملایم تری درست می شود که سلیقه شما را هم راضی می کند. این رستوران برای برگزاری تولدها و جشن های خانوادگی هم مناسب است.

رستوران ماکام ال سلطان | Maqam Al Sultan

اگر دوست دارید در قبرس فقط غذاهای اصیل همین جزیره را امتحان کنید بدون اینکه وقت را تلف کنید مستقیم راهی رستوران ال سلطان شوید چون در اینجا با انواع غذاها، گوشت های طعم دار و نان های تازه از شما پذیرایی می شود.اگر عاشق چشم اندازهای دریا هستید بعد از غذا به کنار آب بروید و مدتی را در آنجا بگذرانید. این رستوران مزه هایی دارد که خیلی ها از مردم محلی گرفته تا گردشگران را به این محل می کشاند.

کافه هنری 1900 | Art Cafe 1900

شما هم از نشستن در کافه های هنری لذت می برید؟ دوست دارید مدت ها دکوراسیون متفاوت آن ها را تماشا کنید و از عطر قهوه لذت ببرید؟ اگر این طور است این کافه انتخاب عالی و مناسبی ست. همین که به داخل این کافه می روید عکس ها، پوسترها و تکه های روزنامه بر روی در و دیوارها نظرتان را جلب می کند. در اینجا تمامی میزها و کابینت ها با وسایل تزئینی و گلدان ها دکور شده تا در محیطی زیبا و آرامش بخش از غذاهای سنتی قبرس لذت ببرید.

رستوران فلافل ابو دنی | Falafel Abu Dany

در این رستوران غذا دقیقا باب میل شما درست می شود، غذاهای تند دوست دارید یا ملایم؟ دلتان می خواهد گوشت زیاد کبابی شود یا کم؟ کافیست خواسته هایتان را به پیشخدمت بگویید تا در عرض چند دقیقه غذایتان درست مطابق با معیارهای خودتان درست شود. این رستوران نمونه ای از اوج مهمان نوازی قبرسی هاست و صاحب آن دوست دارد تا سلایق غذایی تک تک مشتری ها را بشناسد. با اینکه بیشتر مشتری های این رستوران را مردم قبرس تشکیل می دهند اما شما هم می توانید بدون معطلی به جمع آن ها ملحق شوید.

رستوران زانار | Zanaar

یک رستوران با تم فرانسوی که در بیشتر شب ها موسیقی زنده دارد و فضای سرزنده و سرگرم کننده ای را به وجود آورده است. با باز کردن منوی این رستوران از اینکه این همه گزینه برای انتخاب دارید کاملا غافلگیر می شوید می توانید با خیال راحت هر غذایی که دوست دارید را سفارش دهید و مطمئن باشید تا دقایقی دیگر این غذای خوشمزه روی میزتان آماده است. در این رستوران نه تنها می توانید هر شب غذاهای خوشمزه بخورید بلکه حتی می توانید مرنام و جشن های خاص هم ترتیب دهید.

رستوران کامبانلاس | Cambanellas

هر کسی که به این رستوران می رود تحت تاثیر فضا و غذاهای خوشمزه آن قرار می گیرد و در آخر راضی و خوشحال این محل را ترک می کند. از غذاهای دریایی تازه گرفته تا دکوراسیون همه چیز این رستوران خبر از گذراندن شبی عالی و باشکوه می دهند. یکشنبه ها در اینجا غذاهای ویژه ای سرو می شود پس اگر می خواهید از آن جا نمانید باید از قبل میز رزرو کنید!

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 فروردین 1401 بروزرسانی: 7 فروردین 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1988

به "رستوران های خوب و معروف شهر لارناکا در قبرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های خوب و معروف شهر لارناکا در قبرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید