زیاندهی بیمه درمانی دی، کدام بخش حق بیمه بیشتری دریافت کرد؟

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، بیمه دی در آخرین صورت اقتصادی خود که در سایت اطلاع رسانی کدال منتشر نموده است، در مهر ماه 149 میلیارد تومان از محل حق بیمه ها عایدی کسب نموده است.

زیاندهی بیمه درمانی دی، کدام بخش حق بیمه بیشتری دریافت کرد؟

این شرکت در ماه گذشته 329 میلیارد تومان خسارت به افراد پرداخت نموده که نشان می دهد به طور کلی در این ماه این بیمه زیان ده بوده است. اما در کدام بخش ها بیمه گذاران حق بیمه بیشتری پرداخت نموده اند.

بیمه دی در هفت ماه گذشته 1169 میلیارد تومان حق بیمه از بیمه گذاران دریافت نموده است اما مقدار خسارتی که به افراد پرداخت نموده به 2101 میلیارد تومان رسیده و حدودا از این محل یک هزار میلیارد زیان شناسایی نموده است.

بیشترین حق بیمه دریافتی بیمه دی در مهر ماه مربوط به بخش خدمات درمانی بوده است. این رقم در ماه گذشته به 53 درصد رسیده است و در هفت ماه گذشته حق بیمه درمان بیمه دی 92 درصد بوده است. این ارقام نشان می دهد افراد بیشتر از خدمات درمانی بیمه دی استفاده می نمایند تا از دیگر خدمات بیمه ای.

در یک ماهه منتهی به مهر ماه 79 میلیارد تومان بیمه دی از محل حق بیمه ها عایدی داشته است اما مقدار خسارت پرداختی این بیمه به افراد به رقم 299 میلیارد تومان رسیده است و در این بخش هم بیمه دی زیان شناسایی نموده است.

این شرکت بعلاوه در اطلاعیه ای خبر داده است در مناقصه خرید خدمت بیمه درمان تکمیلی ایثارگران تحت پوشش بنیادشهید و امور ایثارگران شرکت نموده است. که هنوز نتایج آن معین نشده است.

18 درصد از حق بیمه های پرداختی به بیمه دی، مربوط به بیمه حق ثالث- اجباری بوده است. که از این محل 32 میلیارد تومان عایدی کسب نموده است. بعلاوه کمترین مقدار حق بیمه مربوط به بخش حوادث بوده است که بیمه گذاران تنها 424 میلیون تومان حق بیمه پرداخت نموده اند و بیمه تنها 193 میلیون تومان خسارت پرداخت نموده است.

بعلاوه عمده خساراتی که این بیمه برای بخش درمان پرداخت نموده است مربوط به خسارات بیمه ای بنیاد شهید بوده است.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1887

به "زیاندهی بیمه درمانی دی، کدام بخش حق بیمه بیشتری دریافت کرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیاندهی بیمه درمانی دی، کدام بخش حق بیمه بیشتری دریافت کرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید