ساعت هوشمند MagicWatch 2 در تاریخ 29 آذر ماه وارد انگلستان می گردد

به گزارش مجله فضای وب، اگرچه ساعت هوشمندMagicWatch 2 از اواخر ماه گذشته در چین رونمایی شد، اما از آن موقع تاکنون راستا بین المللی خود را بسیار آهسته طی نموده است و اکنون اعلام شده است که از 20 دسامبر برابر با 29 آذر ماه برای خرید در انگلستان در دسترس خواهد بود.

ساعت هوشمند MagicWatch 2 در تاریخ 29 آذر ماه وارد انگلستان می گردد

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت آنر همچنین تأیید کرد که MagicWatch 2 را در روزهای ابتدایی سال 2020 به بازارهای بیشتری در اروپا منتقل می نماید. اما کشورهای خاص یا تاریخ های دقیقی ذکر نشده اند.

MagicWatch 2 نوید 14 روز عمر باتری ، ردیابی شنا پیشرفته با مقاومت در برابر آب تا عمق 5 متری، GPS و ردیابی قلب را به کاربران داده است. افزون بر اینها ساعت مذکور از تراشه Kirin A1 و حافظه 4 گیگابایتی بهره می برد. این ساعت در دو اندازه 42 و 46 میلی متر وجود دارد که هر دو دارای صفحه آمولد و 326ppi هستند.

در حال حاضر امکان پیش سفارش به وسیله آمازون و eBay نیز وجود دارد. فروش رسمی این ساعت در تاریخ 20 دسامبر با قیمت اولیه 160 پوند مشخص شده است. در هنگام فروش اولیه، این ساعت در رنگ مشکی زغالی و در نسخه 42 میلی متری در اوایل سال 2020 عرضه خواهد شد.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 603

به "ساعت هوشمند MagicWatch 2 در تاریخ 29 آذر ماه وارد انگلستان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند MagicWatch 2 در تاریخ 29 آذر ماه وارد انگلستان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید