سپاهان مانع از انتقال یک ستاره در پرسپولیس و استقلال ، یک شرط عجیب و سنگین

به گزارش مجله فضای وب، باشگاه سپاهان رضایت نامه قرضی وینگر تکنیکی خود را به طور مشروط صادر کرد.

سپاهان مانع از انتقال یک ستاره در پرسپولیس و استقلال ، یک شرط عجیب و سنگین

به گزارش خبرنگاران، سپاهان که فعالیت جدی در جابجایی تابستانی داشته و مهره هایی مثل رضا شکاری، رضا اسدی، کاوه رضایی، عیسی آل کثیر و ... را به خدمت گرفته، حالا با جدایی یکی از ستاره های فصل قبل خود روبرو شده است.

محمد علی نژاد که پس از نمایش موثر در آلومینیوم اراک مورد توجه ژوزه مورایس نهاده شد، راهی سپاهان شد و در هفته اول فصل گذشته آغاز درخشانی در استادیوم آزادی مقابل استقلال داشت و یک پاس گل داد و در ادامه نیز جایگاه ثابتی در ترکیب طلایی پوشان به دست آورده بود، توانست رضایت باشگاه را برای جدایی خود دریافت کند.

این بازیکن تکنیکی و سرعتی که با گل تماشایی در جام حذفی مقابل پرسپولیس بیشتر در فکر اهالی فوتبال ماند و فصل قبل هم نمایش تاثیرگذاری در ترکیب طلایی پوشان اصفهان در 25 مسابقه لیگ برتر با ثبت 4 پاس گل، زدن 2 گل و گرفتن 2 پنالتی داشت، توانست رضایت نامه خود را به طور مشروط بگیرد تا شرایط نوی برای فصل آینده تجربه کند.

علی نژاد که دو فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد، بنابر نظر مدیران این باشگاه به طور قرضی از جمع طلایی پوشان رفت، اما یک شرط عجیب پیش روی او قرار داده شد.

باشگاه سپاهان به محمد علی نژاد اعلام نموده فقط در صورتی رضایت نامه او معتبر است که تیم های پرسپولیس، استقلال یا تراکتور مقصد بعدی او نباشد و اگر به این تیم ها برود، باید 8 میلیارد تومان به سپاهان پرداخت کند.

علی نژاد که پیش از سپاهان در تیم های آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، مس کرمان، سایپا و ... حضور داشته، می تواند یکی از انتقال های مهم لیگ برتر را داشته باشد که احتمالا تا قبل از آغاز رسمی بازی ها در هفته جاری این اتفاق بیفتد و باشگاه نو این بازیکن فصل قبل اصفهانی ها معین گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1402 بروزرسانی: 8 مرداد 1402 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2260

به "سپاهان مانع از انتقال یک ستاره در پرسپولیس و استقلال ، یک شرط عجیب و سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان مانع از انتقال یک ستاره در پرسپولیس و استقلال ، یک شرط عجیب و سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید