شرایط اخذ بورسیه تحصیلی چین 2020 (هر آنچه که باید بدانید)

به گزارش مجله فضای وب، کشور چین یکی از مقاصد عالی دانشجویان برای تحصیل در خارج است که ظرفیت بسیار زیادی برای پذیرش دانشجویان دارد. ارائه متنوع بورسیه های تحصیلی از طرف دانشگاه های مطرح و معتبر چین (تأییدشدۀ وزارت علوم)، به ویژه که این بورسیه ها همراه با دریافت فاند هم هستند، تأثیر بسیار زیادی در جذب دانشجویان خارجی برای تحصیل در چین دارد.

شرایط اخذ بورسیه تحصیلی چین 2020 (هر آنچه که باید بدانید)

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به منظور گسترش درک متقابل، همکاری و مبادلات در زمینه های مختلف بین چین و کشورهای دیگر، دولت چین برنامه هایی را برای اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان، استادان و پژوهشگران سایر کشورها، به اجرا گذاشته است. مسئولیت پذیرش داوطلبان و مدیریت بورس تحصیلی دولت چین از طرف وزارت آموزش جمهوری خلق چین (MOE (Ministry of Education ، به شورای بورس تحصیلی چین (CSC (China Scholarship Council ، محول شده است. در حال حاضر، 279 دانشگاه به این منظور معین شده اند که طیف وسیعی از برنامه های آکادمیک در علوم، مهندسی، کشاورزی، پزشکی، اقتصاد، مطالعات حقوقی، مدیریت، آموزش، تاریخ، ادبیات، فلسفه و هنرهای زیبا را برای دریافت نمایندگان بورس تحصیلی در تمام سطوح ارائه می نمایند .

منبع: سفیرساعی
انتشار: 10 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 970

به "شرایط اخذ بورسیه تحصیلی چین 2020 (هر آنچه که باید بدانید)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اخذ بورسیه تحصیلی چین 2020 (هر آنچه که باید بدانید)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید