شکست غیرمنتظره یونایتد در خانه واتفورد

به گزارش مجله فضای وب، منچستریونایتد در دیداری از هفته هجدهم لیگ برتر، در خانه واتفورد، تیم آخر جدول رده بندی، با نتیجه 2-0 مغلوب شد.

شکست غیرمنتظره یونایتد در خانه واتفورد

جهت دریافت اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شاگردان اوله گنار سولسشر که در هفته های اخیر نتایج خوبی مقابل تیم هایی مانند منچسترسیتی و تاتنهام گرفته بودند، در ملاقات امشب برابر واتفورد نمایش خوبی نداشتند و در نهایت با دو گل مغلوب شدند.

منچستریونایتد بازی را بهتر شروع کرد و چیزی نمانده بود در دقیقه 5، همکاری جیمز و مارسیال، اولین گل بازی را رقم بزند اما ضربه ستاره فرانسوی یونایتد راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان هم برای دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت اما موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نمی شد.

در دقیقه 27 بود که بازیکنان واتفورد صاحب اولین موقعیت جدی شان شدند. روی پاس خوب جرارد دلوفئو بود که تروی دینی می توانست گل اول را به ثمر برساند اما حضور به موقع لوک شاو، مانع از باز شدن دروازه منچستریونایتد شد.

فزونی میزبان ادامه داشت و چند دقیقه بعد، باز هم دینی صاحب موقعیت شد ولی این بار ویکتور لیندلوف، دروازه یونایتد را نجات داد. در دقیقه 34، روی پاس خوب مارسیال، جسی لینگارد با دروازه بان حریف تک به تک شد اما ضربه چیپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

کوشش دو تیم برای زدن گل اول در دقایق خاتمهی این نیمه ادامه پیدا کرد اما در نهایت در نیمه اول توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و این نیمه با تساوی 0-0 به خاتمه رسید.

نیمه دوم را واتفورد بهتر شروع کرد و این بار خیلی زود به گل رسیدند. روی یک ضربه آزاد بود که توپ در محوطه جریمه منچستریونایتد به اسماعیلا سار رسید و ضربه والی نه چندان محکم او، با اشتباه داوید دخیا، وارد دروازه شد.

منچستریونایتد می توانست در دقیقه 52 کار را به تساوی بکشد اما مک تامینای که با پاس فِرِد صاحب موقعیت شده بود، توپ را دقیقا به جایی زد که بن فاستر حضور داشت.

در مقابل، این واتفورد بود که در دقیقه 53 صاحب یک ضربه پنالتی شد.اشتباه فن بیساکا و خطای او روی سار، باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. تروی دینی پشت توپ نهاده شد و با یک ضربه نه چندان محکم به وسط دروازه، حساب کار را 2-0 کرد.

یونایتدها که همه چیز را از دست رفته می دیدند، پیش کشیدند و در دقیقه 58، مک تامینای صاحب دو موقعیت پیاپی شد اما هیچ یک از ضربات او، راهی به چهارچوب دروازه واتفورد پیدا نکرد. در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان هم بار دیگر صاحب موقعیت هایی شد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

در دقایق خاتمهی فشار حملات منچستریونایتد بیشتر و بیشتر شد و این تیم چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت اما هیچ یک از فرصت های این تیم تبدیل به گل نشد و بازی با نتیجه 2-0 به خاتمه رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 651

به "شکست غیرمنتظره یونایتد در خانه واتفورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست غیرمنتظره یونایتد در خانه واتفورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید