دنی آلوس: مسی و نیمار از امباپه برتر هستند!

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران - دنی آلوس، بازیکن پوماس و تیم ملی برزیل، در مصاحبه ای با نشریه گاتزتا در خصوص پاری سن ژرمن، به ویژه مثلث تهاجمی معروفش کیلیان امباپه، لیونل مسی و نیمار صحبت کرد.

دنی آلوس: مسی و نیمار از امباپه برتر هستند!

به گزارش خبرنگاران، آلوس رابطه بسیار خوبی با مسی و نیمار دارد و این را در مصاحبه هم نشان می دهد، اما حرف هایش در خصوص امباپه ممکن است به مذاق این بازیکن فرانسوی خوش نیاید.

او گفت: امباپه پدیده ای است که هنوز نفهمیده کسانی که با او در خط حمله بازی می نمایند، پدیده های بزرگتری از خودش هستند.

مدافع کناری برزیلی به کیفیت بازی امباپه شک ندارد اما تاکید می نماید که ستاره های آرژانتینی و برزیلی بالاتر از او هستند.

او اضافه نمود: نیمار و مسی منحصر به فرد هستند. آنها چیزهایی را می بینند و کارهایی انجام می دهند که هیچکس دیگری نمی بیند و نمی تواند انجام دهد. یک بازیکن بزرگ همواره باید بداند و درک کند که با چه کسی بازی می نماید، هم تیمی های شما ویژگی های شما را تقویت می نمایند.

دنی آلوس به خوبی می داند که در خصوص چه چیزی صحبت می نماید، چرا که با هر سه بازیکن چه در پی اس جی و چه در بارسلونا هم تیمی بوده است.

او اضافه نمود: باید باهوش باشی تا از پتانسیل نیمار و مسی استفاده کنی، آنها نابغه هستند. من توپ را به خوبی کنترل می کنم اما وقتی با لئو بازی می کردم توپ را به او می دادم. و اگر با نیمار بازی کنم هم همین کار را می کنم.

و در سرانجام این مصاحبه، آلوس بیانیه ای قوی در خصوص آنچه امباپه می تواند در کنار این دو نابغه انجام دهد، ارائه کرد: اگر امباپه توپ را به مسی و نیمار بدهد 150 تا گل می زند.

دنی آلوس با 47 جام، بیشترین تعداد جام در تاریخ فوتبال را از آن خود نموده و در 39 سالگی هنوز هم تشنه بدست آوردن جام قهرمانی است.

منبع: فرارو
انتشار: 3 آذر 1401 بروزرسانی: 3 آذر 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2153

به "دنی آلوس: مسی و نیمار از امباپه برتر هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنی آلوس: مسی و نیمار از امباپه برتر هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید