شیوه نامه اجرایی دانشگاه هنر های استاد فرشچیان ابلاغ شد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای جزئیات شیوه نامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنر های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را اظهار داشت.

شیوه نامه اجرایی دانشگاه هنر های استاد فرشچیان ابلاغ شد

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی شیوه نامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنر های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را به معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان ها، واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

طهرانچی در این بخشنامه تأکید نموده به منظور حفظ و توسعه دانش بنیان، هنر های اسلامی-ایرانی و تربیت استادکاران هنر های بومی و سنتی و عطف به مصوبات جلسه شورای تعیین و شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد دانشگاه هنر های اسلامی ـ. ایرانی استاد محمود فرشچیان، دانشگاه مزبور با عنوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنر های اسلامی- ایرانی استاد محمود فرشچیان و متناسب با چارچوب ها و مقررات دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد می گردد.

در این بخشنامه آمده است در جهت پیشبرد اهداف و اجرای برنامه های تدوین شده واحد مزبور شیوه نامه اجرایی آن ابلاغ می گردد و لازم است تمام معاونان، رؤسای مراکز و مدیران کل سازمان مرکزی و رؤسای استان ها و واحد های دانشگاهی نسبت به اجرای مفاد این بخشنامه اقدام و با واحد استاد فرشچیان همکاری نمایند.

شیوه نامه اجرایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنر های اسلامی ایرانی استاد فرشچیان با اهداف حفظ، حراست و گسترش هنر های اسلامی ـ. ایرانی در سطح ملی و بین المللی، بهره گیری از حکمت و معنویت اسلامی و ایرانی در احیای هنر های سنتی، آموزش مؤثر و متناسب با دانشجویان و هنرجویان براساس شیوه های اصلی استاد شاگردی و پژوهش در آرا، آثار و تجربیات هنرمندان و هنر های اسلامی ـ. ایرانی و ... ابلاغ شده است.

این شیوه نامه شامل مواردی از جمله وظایف و اختیارات، محل فعالیت، ارکان واحد و وظایف و اختیارات رئیس دانشگاه، وظایف و اختیارات رئیس واحد، ترکیب هیأت رئیسه واحد، وظایف و اختیارات هیأت رئیسه، منابع اقتصادی، نحوه گزینش داوطلبان، برنامه های آموزشی و سرفصل دروس، ساختار مدیریتی واحد و ... است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 647

به "شیوه نامه اجرایی دانشگاه هنر های استاد فرشچیان ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوه نامه اجرایی دانشگاه هنر های استاد فرشچیان ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید