صعود لیورپولی های جوان در جام حذفی

به گزارش مجله فضای وب، لیورپول با پیروزی 1-0 مقابل شروزبری تاون در ملاقات تکراری، به دور بعد رقابت های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

صعود لیورپولی های جوان در جام حذفی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصیل در انگلیس در مقطع فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یورگن کلوپ همانطور که از قبل اعلام نموده بود، در این ملاقات به ستاره های اصلی تیمش استراحت داد و تیمی جوان را به میدان فرستاد؛ تصمیمی که با انتقادهای زیادی همراه شده بود اما در نهایت همین ترکیب جوان با میانگین سنی 19 سال و 102 روز، هم پیروز به شکست دادن تیم کوچک شروزبری تاون شد.

تک گل این ملاقات در دقیقه 75 و با گل به خودی بازیکن شروزبری به ثمر رسید. روی یک ارسال بلند به محوطه جریمه شروزبری بود که توپ با ضربه سر رو-شان ویلیامز، از بالای سر دروازه بان عبور کرد و تبدیل به گل شد.

لیورپولی ها در حالی با یک گل به پیروزی رسیدند که یک گل حریف در دقیقه 59 بعد از استفاده از VAR، مردود اعلام شد. ملاقات اول دو تیم در خانه شروزبری با تساوی 2-2 به خاتمه رسیده بود اما در نهایت قرمزها با پیروزی امشب، راهی دور پنجم جام حذفی شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 776

به "صعود لیورپولی های جوان در جام حذفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود لیورپولی های جوان در جام حذفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید