فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی

به گزارش مجله فضای وب، داوطلبان مجاز تا فردا یکشنبه 17 بهمن ماه جاری فرصت دارند در مرحله دوم تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی ثبت نام نمایند.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام و انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که از روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری شروع شده است، فردا یکشنبه 17 بهمن ماه پایان می یابد و داوطلبان تا فردا فرصت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی که در مرحله اصلی مجاز به انتخاب رشته محل بوده و در اعلام نتایج مرحله اصلی یا مرحله اول تکمیل ظرفیت مردود اعلام شده اند یا به هر علت پیروز به انجام انتخاب رشته نشده اند، می توانند تا فردا نسبت به انتخاب رشته خود اقدام نمایند.

بر اساس رای صادره در نود و یکمین نشست شورای آموزش پزشکی و تخصصی تاریخ 19 آبان 1398 داوطلبان با توجه به نمره و حدنصاب مرحله اصلی هر رشته محل، مجاز به انتخاب آن رشته محل هستند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته محل های مربوط به سهمیه منطقه ها محروم هستند، در صورت علاقه مندی به انتخاب رشته محل های مذکور باید بر اساس جدول شماره سه دفترچه راهنمای انتخاب رشته محل احتیاج دانشگاه های علوم پزشکی در هر رشته، جهت سپردن تعهد به منطقه ها محروم استان های محل استقرار آن دانشگاه ها اقدام به انتخاب رشته محل نمایند.

داوطلبانی که با استفاده از سهمیه استعداد درخشان و استریت معدل در چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شرکت نموده اند، چنانچه تا 31 شهریور 1400 فارغ التحصیل شده باشند مجاز به انتخاب رشته محل هستند. در غیر اینصورت شرکت ایشان در این مرحله تکمیل ظرفیت تخلف محسوب شده و براساس قوانین با آن ها برخورد خواهد شد.

داوطلبانی که در مرحله اصلی یا مرحله اول تکمیل ظرفیت این دوره از آزمون پذیرفته شده باشند و با عدم ثبت نام و یا انصراف رشته محل را ترک نموده باشند، حق شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت را ندارند.

رشته های مرحله دوم تکمیل ظرفیت چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی شامل بیماری های داخلی، بیماری های عفونی و گرمسیری، بیهوشی، جراحی عمومی، زنان و زایمان، طب اورژانس، طب هوا و فضا و بچه ها است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1983

به "فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام در تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار تخصصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید