تور استرالیا ارزان: لونا پارک، مهیج ترین پارک سیدنی استرالیا

به گزارش مجله فضای وب، لونا پارک سیدنی | Luna Park Sydney

امروز می خواهیم تا یکی از مهیج ترین پارک های کشور استرالیا و یکی از جاذبه های بسیار پر هوادار سیدنی را به شما معرفی نماییم، لونا پارک (Luna Park Sydney). این پارک تفریحی عجیب و مجذوب کننده برای همه سنین و اعضای خانواده مناسب است و در سراسر جهان و علی الخصوص کشور استرالیا هواداران پر و پا قرص خودش را دارد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر این جاذبه بسیار پر هوادار در سیدنی استرالیا یعنی لونا پارک را به اتفاق یکدیگر مورد آنالیز قرار دهیم.

تور استرالیا ارزان: لونا پارک، مهیج ترین پارک سیدنی استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

لونا پارک سیدنی را بی شک می توانیم یکی از مهیج ترین جاذبه های استرالیایی به حساب بیاوریم. این مکان نه تنها به عنوان یکی از پارک های تفریحی جالبی به شمار می رود که در بخش شمالی پل بندرگاه سیدنی واقع شده است و به همین دلیل بازی های مهیج جالب تری در آن وجود دارد بلکه همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم، بازی ها و تفریحات متنوعی که در آن برای تمامی اعضای خانواده و با هر سنی در این پارک وجود دارد، باعث شده است که بازدید نمایندگان و مراجعین این پارک بتوانند به راحتی به یکی ازبرترین چشم اندازهای سیدنی و دیگر دیدنی های آن نیز دسترسی داشته باشند.

این پارک مهیج و قدیمی در منطقه میلسانز پوینت (Milsons Point) شهر سیدنی قرار گرفته است. این پارک برای اولین بار در سال 1935 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود. این نکته قابل ذکر است که مقدار قدمت و سن و سال این پارک هیچ تاثیری بر روی کیفیت وسایل و یا خدمات تفریحی این پارک ندارد. باید این اطمینان را به عنوان راوی به شما بدهیم که وسایل بازی لونا پارک، به طور کامل بازسازی شده اند و حتی بازی های جدیدی را نیز به آن اضافه کرده اند و ازر این نظر مسئله ای وجود ندارد.

از زمان تأسیس لونا پارک تا به حال چندین بار آن را بسته اندو دلیل آن تنها این است که بتوانند به کارهای بازسازی این پارک رسیدگی نمایند. آخرین بازسازی و یا بهتر بگوییم، نوسازی این پارک را انجام داده اند سال 2004 به اتمام رسید و از آن موقع به بعد این پارک تفریحی ومعروف بدون تعطیلی همچنان مشغول به فعالیت است.

در حال حاضر حتی کنسرت ها و رویدادهای متعدد و معتبر بسیاری در تالار کنفرانس بیگ تاپ (Big Top Sydney) این پارک برگزار می گردد. این پارک قدیمی و مهیج بخش ها و بازی های متنوعی را برای سنین مختلف دربرمی گیرد که از میان آن ها می توان به بازی مهیج و جالب کُنی آیلند (Coney Island) به طور مثال اشاره کرد.

این بازی در سال 1930 در این پارک درست شد. شاید بسیاری از وسایل بازی این قسمت از جمله سرسره هایش متعلق به دوران کودکی مادارن و پدران استرالیایی و حتی پدربزرگان و مادربزرگان بچه هایی که به این پارک می آیند، باشد.

ترن هوایی وایلد مَوس (Wild Mouse) نیز در سال 1962 ساخته و به مجموعه این پارک پیوست. این وسیله بازیکنان خود را 15 متر به آسمان می برد و بعدد با سرعت بسیار بالایی به زمین پرتاب می کند!!! هیر ریزر را بی شک باید امتحان کنید!

این بازی یک نکته قوت دارد و آن این است که لبه خاطر این که تا 50 متری به رودخانه شما را بالا می برد می توانید یکی از بی نظیر ترین نماهای عمر خود را ببینید اما به این زیبایی اعتماد نکنید چون قرار است چلنج های مختلف و مهیج دیگر را در این بازی امتحان کنید. اگرگذرتان به لونا پارک افتاد حتما به ماشین برقی های این پارک سر بزنید.

بازی اسپایدر، نسبت به بیبشتر بازی های این پارک هیجان بیشتری دارد و شما را با سرعتی بالا در جهات مختلف می چرخاند. بازی بعدی و نوستالژیک، بازی پر هوادار شهر ماشین های برقی این امکان را برای خانواده ها فراهم می کند که با ایمنی فراوان با هم رقابتی مهیج نمایند.

بازی بعدی پر هواداری که می خواهیم آن را معرفی نماییم، تامبل باگ است. این بازی به این صورت است که تمامی حرکات بازیکن تحت نظر است و البته همان حرکت ها راهنمایی نماینده بازی است. بازی های دیگر زیادی نیز هست که بچه ها شما را در فضاهای مهیج می برد.

در بازی اسپیس شاتل بچه ها می توانند کنترل سفینه فضایی خودشان را در برعهده بگیرند. بازی دیگری که بچه ها می توانند با خانواده خود آن را انجام دهند، روتور است که با سرعت 60 کیلومتر در ساعت به شکل دایره وار می چرخد و در این میان بازیکنان باید محکم سرجای خود به دیوار تکیه دهند. وقتی روتور به اوج سرعت خود رسید، کمی بعد از حرکت می ایستد.

وسیله بازی قطار تانگو نیز هواداران بسیاری در مقایسه با وسیله های دیگر این پارک دارد. شکل کارکرد این بازی به این گونه است که با سرعت بالا، در جهت مستقیم و برعکس حرکت می کند. تا به اینجا بازی های سر سختانه و مهیجی را به شما معرفی نمودیم اما اگر در پی بازی ملایم تری در این پارک گشتید باید بازی چرخ و فلک را به شما معرفی نماییم.

کارکرد این وسیله این گونه است که تا 40 متر از زمین بالاتر می رود و شما را با منظره ای فراموش نشدنی از خانه اپرا، سیدنی، پل و بندر سیدنی روبرو می کند.

لونا پارک بازی های فراوانی در خود دارد اما این پارک تنها به وسایل بازی هایش محدود نمی گردد. بازدید نمایندگان می توانند برای غذا خوردن و شکم گردی کردن در این پارک، از رستوران های لونا پارک استفاده نمایند و هم خوش بگذرانند و هم غذا میل نمایند.

لونا پارک در هنگام شب نیز فعالیت دارد. یکی از برترین منظره های این پارک در زمان شب به دست می آید. زیرا چشم انداز پارک و اطرافش زیر نور چراغ های شهر دیدنی تر می گردد.

این پارک یک نماد مهم و معروف دارد. شاید اولین چیزی که نظرتان را در برخورد با این پارک جلب کند، دلقک بسیار بزرگ و خندانی باشد که در ورودی پارک ایستاده که البته در حال حاضر تبدیل به یکی از نمادهای اسسترالیا و شهر سیدنی نیز شده است.

لونا پارک برای ورودی، هزینه جداگانه دریافت نمی کند و فقط باید برای بازی هایی که که مراجعین می خواهند آن را استفاده نمایند، بلیط می فروشد.

نزدیک ترین ایستگاه مترو به لونا پارک، ایستگاه میلسانز پوینت است که برای رفتن به این پارک می توانید از آن بهره ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1977

به "تور استرالیا ارزان: لونا پارک، مهیج ترین پارک سیدنی استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: لونا پارک، مهیج ترین پارک سیدنی استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید