لیفت ماسک زدن را برای راننده ها و مسافران اجباری کرد

به گزارش مجله فضای وب، برنامه به اشتراک گذاری تاکسی لیفت استفاده از ماسک را برای رانندگان و سرنشینان خودروهای تحت پوشش خدمات خود اجباری کرد.

لیفت ماسک زدن را برای راننده ها و مسافران اجباری کرد

بهترین تجربه سفر را به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، لیفت اعلام نموده که همه مشترکان خدماتش اعم از رانندگان و مسافران باید از ماسک استفاده نمایند و در غیر این صورت حساب کاربری آنها تعلیق شده و دیگر حق استفاده از خدمات لیفت را نخواهند داشت.

لیفت قوانین امنیتی و حفاظتی تازه ای را منتشر نموده که هدف از آنها حفاظت از رانندگان و مسافران اعلام شده است. اجرای این قوانین تا زمان انتشار ویروس کرونا ادامه می یابد. بر اساس قوانین یادشده افراد بیمار نباید از خدمات لیفت استفاده نمایند. لیفت وعده داده که ماسک و مواد ضدعفونی را در اختیار رانندگان خود قرار دهد.

شیوع گسترده ویروس کرونا مسائل زیادی را برای شرکت لیفت ایجاد نموده و باعث کاهش 75 درصدی استفاده از خدمات آن شده است. همچنین این شرکت مجبور به اخراج حدود هزار نفر از کارکنان خود شده است. قرار است این اطلاعات به وسیله اپلیکیشن لیفت نیز در اختیار علاقمندان قرار بگیرد. مسافران لیفت همچنین موظف هستند تنها در جایگاه های عقب خودروها بنشینند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 979

به "لیفت ماسک زدن را برای راننده ها و مسافران اجباری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیفت ماسک زدن را برای راننده ها و مسافران اجباری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید