مدل کفپوش مشکی در انواع چوبی، سرامیکی و لمینت با طراحی جدید

به گزارش مجله فضای وب، اغلب ما وقتی در مورد کفپوش خانه فکر می کنیم، کمتر ایده استفاده از مدل کفپوش مشکی به ذهنمان خطور می کند. رنگ انتخابی کفپوش در کنار متریال انتخابی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اگر هنگام انتخاب کفپوش فقط به سنگی، چوبی یا سرامیکی بودن آن توجه کرده و نسبت به فاکتور رنگ بی توجه باشید، ممکن است نتیجه نهایی کار با آنچیزی که واقعا می خواستید جور در نیاید. خیلی از ما وقتی در مورد نوسازی یا بازسازی دکوراسیون منزلمان فکر می کنیم، همیشه بدنبال سبک های جدید و تجربه نکرده هستیم. تغییر رنگ دکوراسیون معمول ترین و شاید لازم ترین کاری است که هر خانه داری در وهله اول تصمیم انجام آنرا می گیرد. اما در این مطلب می خواهیم توجه تان را از دیوارها، سقف ها، دکوری ها و مبلمان منزل گرفته و به سمت کف خانه معطوف کنیم.

مدل کفپوش مشکی در انواع چوبی، سرامیکی و لمینت با طراحی جدید

واقعیت این است که افراد خیلی کمی به رنگ کفپوش منزلشان فکر می کنند، خیلی ها فقط به جنس انتخابی بسنده کرده و توجه چندانی به رنگ نمی کنند. فرقی نمی کند که جنس کفپوش از چه متریالی باشد، خواه سنگی و سرامیکی یا چوبی و لمینت، شما می توانید این کفپوش ها را به حالتی درآورید که چشمان هر بیننده را در همان لحظه اول مجذوب خود کند. یکی از این حالت ها، استفاده از مدل کفپوش مشکی است. کفپوش های مشکی خیلی طرفدار ندارند و شاید بخاطر همین موضوع هم خیلی خاص هستند. این کفپوش ها به معنای واقعی کلمه، حالت و چهره دکوراسیون را کاملا متحول می کنند.

خیلی از خانه دارها بخاطر اینکه کار کردن با رنگ مشکی سخت و نیازمند توجه فراوان به جزئیات طراحی داخلی است، تمایلی به استفاده از این رنگ ندارند. کافی است در یک فضای کوچک، از رنگ مشکی استفاده کنید تا حتی از آنچیزی هم که هست کوچک تر دیده شود. در اتاق های بزرگ اما از رنگ مشکی در سقف، دیوار تاکیدی، دکوری ها یا فریم پنجره ها برای ایجاد تعادل در فضا و یک نقطه کانونی استفاده می شود. اما آیا تابحال درباره کفپوش های مشکی فکر کرده اید؟ امروزه مدل کفپوش مشکی بیشتر در اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. اما می توان این روش غیر منتظره را در اتاق های اصلی خانه، مثل آشپزخانه و پذیرایی نیز اجرا کرد.

25 مدل انواع کفپوش منزل پی وی سی و چوبی [شیک و مدرن]

یکی از ایده های خوب و مطمئن برای استفاده از رنگ مشکی در دکوراسیون، ایجاد تضاد آن با رنگ سفید است. دکوراسیون سفید مشکی هم از لحاظ ظاهری بسیار جذاب است و هم فضا را متعادل و مرتب نشان می دهد. سبک سفید و مشکی تقریبا در هر نوع دکوراسیونی با هر سبکی خیلی عالی جواب می دهد. از آنجایی که این رنگ ها، زمینه خنثی در منزل فراهم می کنند، خیلی راحت می توانید از رنگ های جذاب دیگر در دکوراسیون خود استفاده کرده و مثلا مطابق با تغییر فصل، رنگ مبلمان و چیدمان منزل خود را تغییر دهید. ساده ترین و البته تاثیر گذارترین روش اجرای این زمینه زیبا در منزل نیز استفاده از دیوارهای تماما سفید در کنار کفپوش مشکی است. فارغ از متریالی که برای مدل کفپوش مشکی خود انتخاب می کنید، کفپوش منزلتان به زیبایی هر چه تمام تر خواهد درخشید.

کفپوش و دیوارپوش جایگزین کاشی و سرامیک با ظاهری بسیار زیبا

برای اینکه دکوراسیون خانه هارمونیک دیده شود، می توانید برخی اجزای خانه مثل دکوری ها را نیز به رنگ مشکی یا تیره انتخاب کنید. در اتاق خواب این کار را می توانید با تخت خواب انجام دهید. ترکیب کفپوش مشکی با فریم مشکی و تشک و روتختی سفید، فوق العاده زیبا دیده خواهد شد. بغیر از تخت خواب، می توانید این کار را با پاتختی ها، لوستر سقفی، چراغ دیواری یا حتی فریم آینه اتاق خواب انجام دهید. در حمام و سرویس بهداشتی ترکیب مدل کفپوش مشکی با کابینت روشویی یا شیر آب مشکی رنگ، بسیار زیبا و دراماتیک است. این روش را می توان در محیط های کوچک و کم نور نیز به خوبی پیاده کرد.

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره شد، جنس متریال انتخابی نیز به اندازه رنگ مهم است. اگر به دکوراسیون های سنتی، کلاسیک و روستیک علاقه دارید، استفاده از کفپوش های چوبی یا لمینت مشکی رنگ دارید گزینه بهتری است. برای دکورهای امروزی و مینیمال استفاده از سنگ های پولیش خورده براق و درخشان، بسیار عالی جواب می دهد.

مدل کفپوش های سه بعدی در دکوراسیون منازل مسکونی

یکی از مهم ترین عناصر در اتاق هایی با کفپوش های مشکی، سیستم نورپردازی است، نورپردازی در دکوراسیون داخلی به خودی خود موضوعی مهم است، اما در مورد کفپوش های مشکی، این موضوع اهمیت دوچندانی پیدا می کند. البته برای درست اجرا کردن نورپردازی خانه قانون ساده ای وجود دارد، وقتی از مدل کفپوش مشکی استفاده می کنید، به هیچ عنوان نباید گوشه ای از خانه تاریک دیده شود. استفاده از لامپ های زمینی و دیواری، لوستر یا نورپردازی توکار سقفی سرتاسری، می تواند این کار را بنحو احسنت انجام دهد. برای اینکه هارمونی را در چیدمان خانه حفظ شود، استفاده از لوستر یا لامپ هایی با بدنه مشکی نیز ایده بدی نخواهد بود.

منبع: اتاق
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1004

به "مدل کفپوش مشکی در انواع چوبی، سرامیکی و لمینت با طراحی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل کفپوش مشکی در انواع چوبی، سرامیکی و لمینت با طراحی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید