مورینیو: کارهایی بدتر از اقدامات آلی تا این حد مجازات نداشته است، کین از ابتدا بازی خواهد نمود

به گزارش مجله فضای وب، ژوزه مورینیو از اینکه تعداد زیادی از ستارگان تیمش را آماده بازی می بیند، راضی است.

مورینیو: کارهایی بدتر از اقدامات آلی تا این حد مجازات نداشته است، کین از ابتدا بازی خواهد نمود

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل منچستریونایتد در هفته سی ام رقابت های لیگ برتر انگلیس از آمادگی بعضی بازیکنان تیم لندنی ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال تاتنهام در این باره گفت: از اینکه دله در بازی فردا غایب است، بسیار ناراحت هستم. او کوشش بسیار زیادی دارد و به همین خاطر، واقعا ناامید است که نمی تواند به میدان برود. نمی خواهم خیلی بیشتر از آن چیزی که در فکر من می گذرد، به شما بگویم اما معتقدم پیش از این اشتباهات عظیم تر و در ابعاد گسترده تری نسبت به ماجرای محرومیت دلی آلی اتفاق افتاده بود اما هیچ عواقبی در پی نداشت.

او در ادامه به تمجید از اقدامات انسان محبت آمیز مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد پرداخت و اضافه نمود: بچه 18 ساله ای که چند سال پیش با او دیدار کردم، اکنون یک مرد است؛ یک مرد با اصول. جنگیدن برای بچه هایی که بسیار شبیه به دوران کودکی او بودند، اتفاق بسیار خوبی است.

شرایط تانگانگا همچنان خوب نیست و بهبود نیافته است. با این حال 3 بازیکنی که جراحی نموده بودند یعنی هری کین، سون هیونگ مین و سیسوکو کاملا بهبود یافته و آماده بازی هستند. کین حدود 6 ماه فوتبال بازی ننموده اما با این حال خوب کار نموده است. می توانم به شما بگویم او فردا از ابتدا در ترکیب تاتنهام خواهد بود.

آقای خاص در انتها توضیح داد: کین مدت زمان زیادی فوتبال بازی ننموده اما در این مدت واکنش خوبی داشته است. او یک انسان حرفه ای و شگفت انگیز به حساب می آید و قرار شده فردا از ابتدا به میدان برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1075

به "مورینیو: کارهایی بدتر از اقدامات آلی تا این حد مجازات نداشته است، کین از ابتدا بازی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: کارهایی بدتر از اقدامات آلی تا این حد مجازات نداشته است، کین از ابتدا بازی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید