نتایج نهایی دوره های کاردانی نظام تازه فنی حرفه ای اعلام شد ، پذیرفته شدن بیش از 91 هزار داوطلب

به گزارش مجله فضای وب، اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام نو در سال 1400 اعلام شد و 91 هزار و 273 نفر قبول شدند.

نتایج نهایی دوره های کاردانی نظام تازه فنی حرفه ای اعلام شد ، پذیرفته شدن بیش از 91 هزار داوطلب

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، نتایج پذیرش در دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام تازه (دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1400 اعم از رشته های تحصیلی با آزمون و یا رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً با سوابق تحصیلی امروز 30 شهریورماه در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر شد.

91273 داوطلب پذیرفته شدند. پذیرفته شدگان نهایی رشته های مختلف تحصیلی لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) در تاریخ 31 شهریورماه 1400 به سایت دانشگاه فنی و حرفه ای به نشانی www.tvu.ac.ir یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون دوره های کاردانی نظام تازه نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام کنند.

پذیرفته شدگان نهایی می توانند در صورت نبودن برنامه زمانی خاص از موسسه محل قبولی در یکی از روز های شنبه 3 مهر یا یکشنبه 4 مهر برای ثبت نام در موسسه محل قبولی خود اقدام کنند. عدم اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آن ها تلقی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1796

به "نتایج نهایی دوره های کاردانی نظام تازه فنی حرفه ای اعلام شد ، پذیرفته شدن بیش از 91 هزار داوطلب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نتایج نهایی دوره های کاردانی نظام تازه فنی حرفه ای اعلام شد ، پذیرفته شدن بیش از 91 هزار داوطلب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید