نشست مدیران میراث فرهنگی ایلام و گلستان برگزار گردید ، استقبال از غرفه های متنوع استان ایلام

به گزارش مجله فضای وب، نشست مدیران میراث فرهنگی استان های ایلام و گلستان و مذاکره جهت انعقاد تفاهم نامه در مورد همکاری دو جانبه در زمینه صنعت گردشگری دو استان با حضور رئیس شورای شهر و شهرداری گرگان و رئیس انجمن صنفی خدمات مسافرتی و گردشگری استان ایلام برگزار گردید.

نشست مدیران میراث فرهنگی ایلام و گلستان برگزار گردید ، استقبال از غرفه های متنوع استان ایلام

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام، در این نشست ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی استان گلستان و عبدالمالک شنبه زاده مدیرکل میراث فرهنگی ایلام در مورد حوزه های همکاری دو استان با یکدیگر گفت و گو کردند.

در این نشست، دو طرف با اشاره به ظرفیت های گردشگری دو استان گلستان و ایلام خواهان تقویت ارتباط و همکاری دو استان با هدف رونق گردشگری شدند.

استان ایلام در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با غرفه های متنوع میزبان علاقه مندان است که با استقبال بازدید کنندگان روبه رو شده است. غرفه گیاهان دارویی استان ایلام در دوازدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است.

همچنین شاهد استقبال پرشور بازدیدکنندگان از غرفه اداره کل میراث فرهنگی ایلام در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران هستیم.

محصولات صنایع دستی (هاکان) از استان ایلام نیز در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران به بازدیدکنندگان معرفی می گردد که مورد استقبال قرار گرفته است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 284

به "نشست مدیران میراث فرهنگی ایلام و گلستان برگزار گردید ، استقبال از غرفه های متنوع استان ایلام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست مدیران میراث فرهنگی ایلام و گلستان برگزار گردید ، استقبال از غرفه های متنوع استان ایلام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید