نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران- رییس سازمان زندان ها با اشاره به اینکه تا به امروز 80 درصد از زندانیان حاضر در زندان، حداقل دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند گفت: نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است و واکسیناسیون گسترده آنان قبل از دیگران گواه روشنی بر این ادعاست.

نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، محمدمهدی حاج محمدی طی بازدیدی سرزده از زندان مرکزی گنبد کاووس، بصورت رودررو با مددجویان این مرکز ملاقات و به تبادل نظر نشست.

وی در حاشیه این بازدید شبانه که چندساعت به طول انجامید، در ارتباط با اتفاقات اخیر زندان اوین گفت: ضمن لزوم رعایت حقوق و حرمت زندانیان، فراموش نکنیم بعضی زندانیان آسایش یک شهر را برهم زده اند و بعضی از آنها را خانواده هایشان هم نگهداری نمی نمایند. بهمین خاطر می گوئیم زندانبانان گاهی مهربانتر از پدر و مادر آنها هستند.

وی اضافه نمود: اتفاقات اخیر نباید ارزش و اهمیت زحمات و مجاهدت های زندانبانان که اختیاراً خود را برای مراقبت و نگهداری بزهکاران زندانی نموده اند، کمرنگ کند.

حاج محمدی گفت: زندان محفل یا مجلس فرهیختگان نیست که البته گاهی ما در بعضی مجلس های جهان که جمع فرهیختگان است، شاهد درگیری های خیره نماینده هستیم. حتماً هم حفظ حرمت و حقوق زندانیان و هم حفظ شان بازدارندگی و ارعابی زندان را مهم می دانیم. باید همه مراقب باشیم فریب طراحی دشمن را نخوریم و در زمین او بازی نکنیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1773

به "نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام ما نسبت به سلامتی زندانیان حساس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید