نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس برگزار می گردد

به گزارش مجله فضای وب، اولین جلسه هم اندیشی، آنالیز و برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی بندرعباس برگزار گردید.

نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان، در راستای برگزاری باشکوه نمایشگاه سراسری صنایع دستی در دی ماه سال 98 اولین جلسه هم اندیشی با حضور سهراب بناوند معاون صنایع دستی، رئیس بازرگانی خارجی سازمان صنعت معدن و تجارت و کارشناسان صنایع دستی در محل دفتر معاونت صنایع دستی این اداره کل برگزار گردید.

سهراب بناوند معاون صنایع دستی هرمزگان با اشاره به انتخاب شهرهای بندرعباس و بندرلنگه به عنوان شهر جهانی خلاق صنایع دستی و شهر ملی گلابتون دوزی، اضافه نمود: انتخاب این دو شهر در سطح جهانی و ملی فرصتی گران بها برای رونق گردشگری مبتنی بر صنایع دستی همراه با خلاقیت و نوآوری است که امیدواریم با برگزاری نمایشگاه سراسری صنایع دستی به این مهم دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: انتظار داریم شهرداری، سازمان صنعت معدن و تجارت و دیگر نهادهای مرتبط با این رویداد همکاری شایسته ای در این زمینه با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی داشته باشند.

معاون صنایع دستی هرمزگان تاکید نمود: نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور صنعتگران و هنرمندان سراسر کشور 8 تا 13 دی ماه در بندرعباس برگزار می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 573

به "نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بندرعباس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید