تور آفریقای جنوبی ارزان: نکات مهمی که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید

به گزارش مجله فضای وب، با مطالعه این مطلب برای سفر خود به افریقا آماده می شوید و از اتفاقات نامطلوبی که ممکن است در این سفر برایتان پیش آید آگاه خواهید شد. با مجله خبرنگاران همراه باشید تا تمام نکات ضروری برای سفر به آفریقا را بریتان فهرست کنیم.

تور آفریقای جنوبی ارزان: نکات مهمی که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید

با تور آفریقای جنوبی ارزان یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس ژوهانسبورگ را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

انواع غذا در این کشور بسیارمتفاوت و مقرون به صرفه است

سفر به آفریقای جنوبی رویای هر آدم شکویی است، در این کشور از رستوران های شیک گرفته تا غذاخوری های معمولی پیدا می گردد. از غذاهای سنتی این کشور می توان اسمایلی (smily) که شبیه به کله پاچه می باشد و واکی تاکی (walkie talky) که همان پای مرغ است زا نام برد. اگر تمایلی به امتحان غذاهای سنتی این کشور ندارید هیچ نگران نباشید، شما به سادگی می توانید رستواران هایی با کلاس دنیای پیدا کنید که از لذیذ ترین استیک ها گرفته تا برترین غذاهای گیاهخواری در آن سرو می گردد.

ممکن است به ویزا احتیاج پیدا کنید

وبسایت دپارتمان ثبت احوال آفریقای جنوبی، اطلاعات کاملی درباره این که کدام ملیت ها برای سفر به این کشور احتیاجمند به ویزا هستند ارائه می دهند. نحوه اخذ ویزا نیز در این وبسات کاملا شرح داده شده است. کشورهای اروپایی، کانادا، استرالیا، نیوزیلند و آمریکا می توانند بدون اخذ ویزا به مدت 90 روز در این کشور اقامت نمایند.

مراقب وسایل خود باشید

مردم آفریقای جنوبی بسیار مهمان نواز هستند، اما مانند تمام مقاصد توریستی دنیا، در این کشور هم جیب برها و کلاه برداران پیدا می شوند. ازخریدن جواهرات گران قیمت و وسایل الکتریکی خودداری کنید و وسایل ارزشمند خود را در گاوصندوق کوچکی که در محل اقامتان قرار گرفته است بگذارید.

کرایه کردن ماشین برترین گزینه برای گشت و گذار است

وسایل نقلیه عمومی درآفریقای جنوبی با کشورهای پیشرفته قابل مقایسه نیست. تاکسی در دسترس نیست و این کشور فاقد سیستم مترو است. هرچند یک قطار سریع السیرمسیر بین ژوهانسبورگ و پرتوریا (Pertoria) طی می نماید. برترین انتخاب شما، اجاره یک ماشین و زدن به دل جاده است. فقط به یاد داشته باشید که در آفریقای جنوبی مانند انگلستان، از سمت چپ جاده رانندگی می نمایند.

در شهرها آب بنوشید

در شهرهای بزرگ آب آشامیدنی موجود می باشد، اما در شهرهای کوچک و روستاها حتما از تمیز آشامیدنی بودن آب مصرفی خود اطمینان حاصل فرمایید.

برای تماشا حیوانات باید به بوش ولد (Bushuchveld) بروید

برخلاف باور عموم، در این کشور حیوانات آزادانه به اطراف نمی فرایند. اگر می خواهید که پنج حیوان معروف آفریقا را ببینید، باید سری به بوش ولد بزنید. پارک ملی کروگر (The kruger national park) یکی از پارک های محبوب می باشد اما خیلی پارک های بی نطیر دیگری نیز وجود دارند که ارزش تماشا را دارد.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 25 آبان 1400 بروزرسانی: 25 آبان 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1852

به "تور آفریقای جنوبی ارزان: نکات مهمی که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آفریقای جنوبی ارزان: نکات مهمی که باید قبل از سفر به آفریقای جنوبی بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید