هوای تهران در شرایط قابل قبول

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای هم اکنون مرکز 99 و مرز ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

هوای تهران در شرایط قابل قبول

براساس پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، با توجه به عدم وزش باد مؤثر و انباشت آلاینده ها تا صبح امروزهمزمان با افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

افزایش نسبی تندی باد در طول روز تاحدودی پراکندگی آلاینده ها را تسهیل می کند. افزایش ترافیک شامگاهی تا اواخر وقت چهارشنبه سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و برقراری شرایط ناسالم برای گروه های حساس در پاره ای از منطقه ها پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.

با آغاز تردد خودروها در صبح روز پنجشنبه (12 اسفندماه) همراه با کاهش تندی باد بر میزان غلظت ذرات معلق افزوده می شود و کیفیت هوا در برخی منطقه ها پرتردد در محدوده ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت. عدم وزش باد مؤثر در طول روز پراکندگی آلاینده ها را محدود خواهد کرد.

با رشد ناپایداری جوی همراه با افزایش تندی باد تا شامگاه پنجشنبه از میزان غلظت ذرات معلق کاسته خواهد شد و برقراری شرایط قابل قبول در بیشتر منطقه ها پیش بینی می شود.

آلاینده شاخص هوای مرکز طی 24 ساعت گذشته ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 95 بود و کیفیت هوای مرکز در شرایط قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم اکنون ذرات معلق کمتر از 2.5میکرون با میانگین 99 و کیفیت هوا در شرایط قابل قبول است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 2019

به "هوای تهران در شرایط قابل قبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوای تهران در شرایط قابل قبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید