ورود دستگاه قضا به فعالیت های تخریبی معدنداران، صدای مردم را به مسئولان می رسانیم

به گزارش مجله فضای وب، نماینده مردم تهران در واکنش به اعتراضات مردم شهرستان نطنز نسبت به فعالیت های تخریبی معدن داران گفت: وظیفه بنده به عنوان نماینده مردم این است که صدای مردم را بشنوم.

ورود دستگاه قضا به فعالیت های تخریبی معدنداران، صدای مردم را به مسئولان می رسانیم

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در واکنش به اعتراضات مردم شهرستان نطنز نسبت به فعالیت های تخریبی معدن داران گفت: وظیفه بنده به عنوان نماینده مردم این است که صدای مردم را بشنوم. هر یک از ما به عنوان نماینده ملت نمی توانیم بنشینیم و بگوییم که این موضوع در حوزه انتخابیه من نیست و به بنده ارتباطی ندارد.

وی ادامه داد: وقتی صدای مردم در این حد بلند می گردد یعنی کسی به نظر خبرنگارانن توجهی ندارد و من باید به عنوان یک نماینده یاری کنم این صدا به گوش مسئولان مربوطه برسد.

این نماینده تهران که در روزهای گذشته به غیزانیه در استان خوزستان هم سفر نموده بود ادامه داد: در غیزانیه هم ماجرا همین بود. صدای مردم آنجا شنیده نشده بود. الآن بر اساس آنچه شنیده ام در نطنز هم همین رخ داده است. سال هاست مردم منطقه اعتراض می نمایند و اتفاق خاصی برایشان نیفتاده و شنیده ام اوضاع در ماه های اخیر بدتر هم شده است. آن ها معتقدند حریف زر و زور معدن داران نمی شوند و این اتفاق خوبی برای ما نیست.

وی با اشاره به امضای طومار توسط نزدیک به دو هزار نفر از مردم شهرستان نطنز گفت: حتی اگر این مردم حرف اشتباه بزنند، باید شنیده گردد. اعتراض دو هزار نفری مردم در یک شهرستان کوچک رقم کمی نیست و نمی توان آن را نادیده گرفت. باید دستگاه های مسئول به آن ها پاسخ دهند.

توانگر اضافه نمود: با بعضی از مردم این شهرستان که صحبت می کردم از پیگیری نهادهای دولتی ناامید بوده و معتقد بودند منافع و ارتباطات ناسالم نمی گذارد خواست مردم محقق گردد.

این نماینده مجلس یازدهم با بیان اینکه الآن باید مسئولان دستگاه قضا به موضوع ورود نموده و جلوی این ناامیدی مردم شهرستان از رسیدگی به خواسته های شان را توسط دستگاه های مربوطه بگیرند، توضیح داد: به خصوص که مسئولان محیط زیست استان اصفهان در تلویزیون بر نظر و خواست مردم صحه گذاشته و گفته اند منطقه حفاظت شده کرکس که در این شهرستان واقع شده است، دیگر تاب فعالیت های تخریبی را ندارد و این در حالی است که بر خلاف مصوبات قبلی شورای عالی معادن دوباره مجوز بهره برداری از معادن در این شهرستان تمدید شده است.

نماینده مردم تهران در انتها با بیان اینکه صدای مردم شهرستان نطنز را شنیده ام، گفت: به سهم خود پیگیر موضوع درخواست مردم این شهرستان خواهم بود و سعی خواهیم کرد صدای مردم را به مسئولان مرتبط برسانیم.

منبع: فارس

4129/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1032

به "ورود دستگاه قضا به فعالیت های تخریبی معدنداران، صدای مردم را به مسئولان می رسانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود دستگاه قضا به فعالیت های تخریبی معدنداران، صدای مردم را به مسئولان می رسانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید