پزشکی که با ترامپ، کرونا و روسری هایش اینترنت را درنوردید

به گزارش مجله فضای وب، دکتر دبورا برکس، هماهنگ کننده برنامه مبارزه با کروناویروس در کاخ سفید این روزها بیش از هر چیز دیگر با روسری های متفاوت و رنگارنگ خود در شبکه های اجتماعی شناخته می گردد.

پزشکی که با ترامپ، کرونا و روسری هایش اینترنت را درنوردید

به گزارش همسهری آنلاین به نقل از گاردین، واکنش های شگفت دکتر برکس به پیشنهاد تزریق وایتکس دانلد ترامپ برای کشتن وبروس کرونا در روزهای گذشته میلیون ها بار در فضای مجازی دیده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد اما آنچه این روزها بیش از گذشته درباره این پزشک 64 ساله شنیده و دیده می گردد، کلکسیون جذاب روسری های اوست.

از زمان شیوع کرونا در جهان، دکتر برکس تقریبا در تمام نشست های خبری رئیس جمهوری آمریکا در کاخ سفید حضور داشته و هر روز یک روسری ابریشمی تازه دور گردن خود بسته است؛ هر بار هم با روش و شیوه ای متفاوت. این روسری ها و شیوه گره زدن آنها چنان برای مردم جذاب بوده که یک حساب کاربری برای خانم برکس در اینستاگرام راه افتاده و در همین چند روز 31 هزار دنبال کننده دارد. این صفحه را ویکتوریا استروت از اهالی تگزاس راه انداخته است.

استروت که خودش در حوزه موسیقی و تصویر فعالیت می نماید، امیدوار است سرگرم شدن با روسری های برند ارمس دکتر برکس به مردم فرصت بدهد اندکی از پیگیری انبوه خبرهای مربوط به کرونا دست بکشند و دمی بیاسایند. ضمن اینکه می تواند نوعی تقدیر از فعالیت های پزشک آمریکایی هم برای سه دهه کوشش در مبارزه با گسترش اچ آی وی/ایدز در جهان باشد. او این روزها هم در خط مقدم مبارزه با کووید-19 در ایالات متحده از فعال ترین چهره هاست.

واکنش کاربران هم به روسری بستن خانم برکس جالب است. یک کاربر گفته او پس از خروج از کاخ سفید از روسری به عنوان ماسک محافظ استفاده می نماید و یکی دیگر می خواهد روش گره زدن را یاد بگیرد. روسری های رنگی خانم دکتر به کسب و کار روسری فروش ها هم رونق داده است. یک سایت فروش روسری دست دوم برند ارمس (به دلیل گران بودن) در زمانه شیوع کرونا بیش از 1100 درصد بیش از سال گذشته فروش و درآمد داشته است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 964

به "پزشکی که با ترامپ، کرونا و روسری هایش اینترنت را درنوردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پزشکی که با ترامپ، کرونا و روسری هایش اینترنت را درنوردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید