کما رفتن ترامپ شایعه است یا واقعیت؟

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، آخرین شرایط جسمانی رئیس جمهور آمریکا چگونه است؟ او که چند روزی است به کرونا مبتلا شده طبق آخرین اخبار فعلا به بیمارستان منتقل شده است. اما آیا حال عمومی خوب و به کما رفتن او شایعه است؟

کما رفتن ترامپ شایعه است یا واقعیت؟

در این مورد ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتیک گزارش داده که پزشک ترامپ گفته است: شرایط دونالد ترامپ همچنان رو به بهبودی است.

شان کانلی پزشک ترامپ امروز، یکشنبه تاکید نمود: شرایط دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا همچنان رو به بهبودی است.

عصر آدینه، رئیس جمهور آمریکا در بیمارستان نیروی دریایی ایالات متحده در حومه واشنگتن بستری شد. پیش از این، ترامپ تایید نموده بود که وجود ویروس کرونا در ملانیا همسرش تشخیص داده شده است.

کانلی در یک کنفرانس خبری گفت: سلامتی رئیس جمهوری همچنان رو به بهبودی است.

کانلی همچنین اضافه نمود که ترامپ روز آدینه تب شدیدی داشت و میزان اکسیژن خون رئیس جمهور در طول بیماری دو بار آدینه و شنبه کاهش یافت.

وی تأیید کرد که روز آدینه به او اکسیژن داده شد اما در خصوص اینکه روز شنبه اکسیژن داده شده است یا نه اطلاعی نداد.

به نوبه خود، دکتر برایان گاریبالدی گفت که امروز هدف پزشکان اطمینان یافتن از این است که ترامپ غذا خورده و آشامیده است و تا آنجا که ممکن است حرکت می نماید. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، ترامپ می تواند فردا مرخص گردد.

همچنین پزشک شان دادلی گفت که ترامپ در حال حاضر با مسائل تنفسی دست و پنجه نرم نمی نماید و آزادانه بدون هیچ محدودیتی حرکت می نماید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1226

به "کما رفتن ترامپ شایعه است یا واقعیت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کما رفتن ترامپ شایعه است یا واقعیت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید